SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Pierwsza redukcja - pytania

Wysłana -
Dawno mnie tu nie było...

Obecnie ilość kcal mam na poziomie 3100, czyli zwiększyłem o +300 kcal (2800 to moje zero), gdyż zacząłem budowanie masy.
Obwodów na razie nie mierzyłem (poza pasem) a waga praktycznie się trzyma od końca redukcji na podobnym poziomie (aktualnie jest to 81,7kg - pomiar ze środy).
Obwód pasa także bez zmian od końca redukcji (aktualnie 85 cm) - jw pomiar ze środy.

Co do treningu siłowego to jest to 4-dniowy split:
- pn, czw (klatka+barki+triceps+brzuch)
- wt,pt (nogi, plecy, biceps)
Skupiam się głownie na wolnych ciężarach i złożonych ćwiczeniach oraz dużych ciężarach...

Co do BTW to: B 2g, T 1,5g, W reszta (wolę więcej T od W - nie wiem czy dobra to droga ale... tak wolę )

blue_hope
Tak jeszcze pijąc do Twojego snu, chrapiesz w nocy ?

Chrapię czasami jak leżę na wznak. Śpiąc na boku nie chrapię. Na lepszy sen dołożyłem melatoninę i dzięki niej sypiam lepiej (nie budzę się w nocy tak często). Badań z krwi, o których wcześniej wspominałaś, na razie nie robiłem.


Zmieniony przez - SzeA w dniu 2017-10-15 09:11:15
Wysłana -
Założenia wyglądają sensownie. Powinno być dobrze.
Wysłana -
No, tłuszcze ok, pamiętaj u urozmaiceniu nie zapominając o o3 i o6.
Makro wydaje się sensownie rozłożone.

Co do chrapania, ostatnio słuchałam programu jakiegoś właśnie na temat chrapania, bardzo często osoby mające permanentne problemy ze snem, chrapią (po pewnym czasie mogą robić się nawet bezdechy i tutaj już jest problem zdrowotny). To tak mi się wtedy jakoś skojarzyło z Twoimi problemami, stąd tez pojawiło się pytanie.
Wysłana -
Z chrapaniem czy tym bardziej bezdechami na razie nie mam problemu. Myslę, że raczej moje "problemy senne" są w ogromnej mierze spowodowane zmianowym systemem pracy. Kiedy pracowałem 6-14 to problemów ze snem nie miałem. Teraz niewiele mogę zrobić bo pracować trzeba...

Co do tłuszczy to staram się je urozmaicać w diecie choć z drugiej strony nie mam za bardzo czasu by "liczyć" jaki jest ich wzajemny stosunek. No chyba, że jest jakaś appka na smartfona, którą pozwoliłaby mi to bardzo łatwo obliczyć...?
Strona 39 z 39
Dodaj odpowiedź