sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Przygotowanie do zawodów

Dodaj odpowiedź

Paweł - przygotowania do debiutu

Wysłana -
Siemano dziś high carb , więc ta zdziadziała morda się cieszy hc wyglada u mnie tak :

1- 100g owsa , 2 całe jaja , 8 białek jaj , 100g banana ( dziś zrobilem to w formie jajecznicy , odrobina kawy rozpuszczalnej , słodzik i mógłbym zjeśc 5takich porcji) :)
2- 200g kury , warzywa , kiszona kapusta , kapusta pekińska
3 - 200g kury , 50 g ryżu basmati , warzywa j.w
4-200g kury , 75g ryżu , 15ml oleju mct , warzywa
5- 200g kury , 100g ryżu :) , warzywa
6 - 200g kury , warzywa

W trakcie treningu 50 g carbo , po 40 g izolatu

Smak kurczaka nabrał mega pożądanego smaku , nigdy mi aż tak nie smakował jak teraz , zmęczenie jest spore , ale adrenalina podnosi na tyle ciśnienie , że nie myślę o tym wcale , klapki na oczach i max , z rana poszło 60 min kardio na pusty żołądek , po treningu wleci 25 min na bieżni pod dużym katem , trening pleców dziś i będzie wyglądał tak :

1cw- podciąganie na drążku 4 s max powt
2 cw - wiosłownie półsztangą 10-6 powt , ost drop 3-4 x w zalezności jak wydolność i siła pozwoli
3 ćw - wiosłowanie sztangą łamaną nachwytem leżąc na ławce - 4 s po 8-10 powt ost tak samo drop
4 wiosłowanie sztangielką z martwego punktu 4s 12-15 powt
5 ściaganie na 3 różnych huumerach , nachwyt , neutral , podchwyt po 10 powt taka super seria na dopompowanie 4x takie coś
6 ławka rzymska 4 s x max powt

biceps : 4 s uginania ze sztangą stojąc 10-12 powt , minimalne przerwy
3s uginania młotkowego do wewnątrz 10-12 tak samo przerwy minimum
fst7 na modlitewniku ze sztangą

Daję zdjęcia poglądowe z wczoraj , złe śiatło , zły aparat bla bla bla , poprostu wydaje mi się , że jest lipa , ale rozmawialem z Piotrkiem P i stwierdził , że jest kosa i żeby nie sp******ić tego a będzie srogo , no nic psychika płata figle na tym etapie i człowiek wariuje , dzis wstawie zdjęcia najszerszego przodem , bicepsów tyłem pozdrawiam i startujacym życzę jak najmniej zjazdów dziś :)




Wysłana -
Hej wszystkim dieta zmieniona , nie mam już rotacji wygląda to tak :

1. 50g owsa , 100g banana , 2 całe jaja , 8 białek
2. 200g kury , warzywa , 50 g ryzu basmati
3. taki sam jak 2
4. 200g kury , 75 g ryżu , 15 ml oleju mct , warzywa
5 .200g kury , 75 g ryżu , warzywa
6. 200g kury , warzywa

Kardio dziś i jutro 30 min x2 , tak przez dwa dni , możliwe ze od środy już raz dziennie pójdzie po 30 min naczczo ,

Wczorajsze nogi :
1 - 4 s wyprostów po 15-12 powt z przytrzymaniem
2 - 6 serii siadów ze sztangą z tyłu po 8 powt
3 - 10 serii wyciskania na suwnicy z gumami oporowymi po 12 powt
4- 4s hack siadów po 12 powt
5 - 4s wyciskania jednonóz na maszynie po 15 powt
6 - na koniec postanowiłem się dobić fst 7 i zrobiłem 7 serii wyprostów po 12 z 20 s przerwą

Dorzucam dwa zdjęcia moich damskich udek , na masie będzie co robić... pozdrawiam




Wysłana -
Witam tak to wyglądało dziś z rana , miska bez zmian jak we wcześniejszym poście , kardio 2x po 30min do końca tygodnia , dzis off od treningu siłowego , jutro ostatni trening , nóg , czekam na rozpiskę od Łukasza jak ona ma wyglądać poniżej zdjęcie w pozach , pozdrawiam.














Wysłana -
reszta zdjęć













Wysłana -
Mocno wypłaszczyło... mam nadzieję że wiecie co robicie :)
Wysłana -
Damy radę :)
Wysłana -
Powodzenia w takim razie :)
Wysłana -
Witam , zostało tyle co nic , determinacja max , ostatni tydzień , dieta wygląda następująco :

1.50g owsa , 2 całe jaja , 8 białek , 100g banana
2 . 75g ryżu , 200g kury , szpinak ( ok 150g na posiłek) , 15ml oleju mct - posiłek przedtreningowy
3. 75g ryżu , 200g kury , 150g szpinaku
4. 50g ryżu , 200g kury , 150g szpinaku
5. 50 g ryżu , 200g kury , 150g szpinaku
6. 200g kury

Co do jutra , zmiany na bieżąco , w planie ucinka ww , ale to kwestia , wagi i wyglądu , więc być może bez ucinki.

Dzisiejszy trening : klatka , barki

1. wyciskanie na maszynie smitha 3s po 10-12 z 6sekundowym negatywem , ost drop
2. wyciskanie skos na maszynie smitha , 3/4 ruchu , 3s 10-12
3 . wyciskanie na maszynie typu hamer na dół klatki 3s po 10-12
4. wyciskanie jednorącz na maszynie typu hamer na górę klatki 3s po 12 powt
5 . rozpiętki na maszynie 3x12 powt

1. arnoldki 4s po 10-12 powt
2. odwodzenie na tył barku na maszynie -12 powt + krzyżowanie linek na tył barku -12 powt + przyciąganie sznura na bramie-12 powt , taką serię łączoną zrobiłem w 4 seriach
3 . unoszenie hantli bokiem -12 powt + przyciąganie drążka do brody na wyciągu -12 powt+ unoszenie bokiem na maszynie -12-15 , analogicznie jak na tył barku poleciały 4 serie

Kardio 2x 20 min , jedno na pusto , drugie po siłowym , od ndz akcja woda-10l , sole -12g , wrzucam dwa zdjęcia poglądowe , pozdrawiam









Wysłana -
Siemano , dzisiejszy trening : pleców , łydek , brzucha wyglądał następująca

1 ściąganie drążka z chwytem neutralnym z 3 sekundowym przytrzymaniem w dolnej fazie ruchu 3x12powt

2 wiosłowanie sztangą nachwytem z zastosowaniem gumy oporowej 4serie x 10powt

3 wiosłowanie linką z wyciągu z dołu na uchwycie trójkątnym (z przytrzymaniem w szczytowym punkcie) 3s x12powt

4 wiosłowanie półsztangą podchwytem z podpórką pod klatę (z przytrzymaniem w gornej fazie ruchu) 3x12powt

5 wiosłowanie na maszynie typu hamer z góry nachwytem (z makasymalnym napięciem) 3x12powt

6 ściąganie linek na bramie (dolna faza ruchu, stałe napięcie mięśniowe) 2x12

Brzuch : unoszenie nóg w zwisie 4x 15-20 powy
wspięcia leżąc : 4x 15-20

Łydka : wspięcia na maszynie siedząc 4x 20 powt
wspięcia stojąc na maszynie 4x 15-20 powt

Dieta :

1: 2 całe jaja , 8 białek , 50g owsa , 100g banana
2: 200g kury , 150g szpinaku , 15ml oleju mct (przedtreningowy)
3: 200g kury , 75 g ryżu , 150g szpinaku ( potreningowy)
4: 200g kury , 50g ryżu ,150g szpinaku
5: 200g kury , 150 g szpinaku
6: 200g kury

Kardio : 30min na pusty żoładek

Jedno zdjęcie poglądowe na 5 dni przed startem , pozdrawiam

Wysłana -
Nogi 3 dni przed

Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź