SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pas na plecy!

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 940

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1
Witam wszystkich jestem nowy więc witam wszystkich!
Zalogowałem się na forum ze względu,że potrzebuje porady dotyczącej kupna pasu na plecy,ale zacznę od początku.
Mam 19 lat,186cm,pracuję jako pilarz od roku,więc potrzebuję zakupić pas na plecy,który będzie wzmacniał kręgosłup,utrzymywał plecy proste,żeby nie pozwalał pchać mi barków do przodu tylko trzymał barki mocno w tyle.Nie będę ukrywał,mam tendencję do garbienia się,lekko zaokrąglone plecy,chcę zadbać o kręgosłup i moje plecy,jestem młody i chcę teraz zadbać,a nie póżniej obudzić się z ręką w nocniku
A są jakieś techniki dbania o prostą postawę,ja się maksymalnie się prostuję,bo co chwilę słyszę "młody nie garb się"
Proszę o poradę zakupu pasa,każdą poradę rozważę.
Dziękuje z góry,Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17681 Napisanych postów 132075 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460293
Chodzi Ci o pas kulturystyczny ?

nie garb się tzn w jakim odcinku kręgosłupa to występuje ?

Aby wzmocnić całą postawę (gorset) nalezy trenować całe ciało

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 272 Napisanych postów 381 Wiek 42 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7500
Po opisie to wyglda jakby autor mial na mysli cos ala "pajaczek"
...
Napisał(a)