sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Po 35 roku życia

Dodaj odpowiedź

Paatik – Bikini bez wstydu vs. Krata na lato

Wysłana -
@ajazy - masz rację. Jak PT mi to tłumaczył z tym "celuj na palce u nóg" - to podszedł do nas fizjoterapeuta (jak sie potem okazało) i wdali się w dyskusję o długości dźwigni i tym jaki mam zakres ruchu itd. Na koniec każdy powiedział że ma rację i tyle. Sprawdziłam w "lamparcie" i tam też wyraźnie napisane że po legginsie ciągnąć. Więc tak robię. Ale się chciałam upewnić na 100% po tym jak zobaczyłam jeszcze dzisiejsze filmiki. Ok, żadnych skosów.
Wysłana -
Niedziela, 25.06. DT
Po raz pierwszy bolał mnie tyłek od połowy treningu. Uznaję do za dobry znak - że w końcu się z nim porozumiałam i zrozumiał, ze ma się ruszyć:)
Do tego stopnia mnie bolał na końcu, ze zamiast robić brzuchy poszłam go rolować i rozciągać. Boli cały czas.
5x5 daje mi czas na pomyślenie o prawidłowym wykonaniu - i mimo mniejszej czasami łącznej ilości powtórzeń, bardziej dociera tam gdzie ma.

TRENING DÓŁ (A/B na zmianę na kolejnych treningach)

ROZGRZEWKA 10 min
Cardio Wave "łyżwiarz"

PRZYSIAD GOBLET + PRZYSIAD ZE SZTANGĄ
Goblet: bez obciążenia x12, 10kg kettle 5x5 cięzko ostatnie
Sztanga 15kgx12; Sztanga 20 kg 5x5 dodać

SINGLE LEG DEADLIFT, na każdą nogę
8kgx12, 10kg 5x5 nie mam czym progresować, następny ciężar to 12,5kg, jeszcze się bujam z 10kg

ODWODZENIE NOGI W TYŁ NA WYCIĄGU

Guma Reebok panczeny 5x25 szybko

A-WYKOROKI BUŁGARSKIE na każdą nogę/ B-WYKROKI CHODZONE
A, bez obciążenia x 12, z kettlem 8kg 5x5, ostatnie 2 serie bez obciążenia, ciężko mi było z obciążeniem - nie wiedziałam czy wygodniej robić z jednym ketlem czy z 2? Następnym razem spróbuję z hantelkami. traciłam równowagę.

RDL z kettlami/ze sztangą
Sztanga 15kg plus 20kg (35kg) x 10, (47,5kg) 5x5, po 2 seriach wróciłam do 45kg - nie mogłam kontrolować ruchu, w 2 ostatnich powtórzeniach w ostatnich seriach puszczały ręce

HIP THRUST
5x5, 15kg plus 42,5kg (57,5kg)

ŁAWKA RZYMSKA UNOSZENIE TUŁOWIA/UNOSZENIE NÓG

3 x 20 unoszenie tułowia





Wysłana -






Alan jest dobry dzik w prosty znaczy lopatologiczny sposób tlumaczy co i jak
ps . chyba PT zaliczyl WTOPE











Zmieniony przez - KEBUL74 w dniu 2017-06-25 21:28:11
Wysłana -
@kebul - dzięki. Jak tylko się uporam z robotą to przeanalizuję:)
Tak na marginesie (będąc w nastroju podsumowywującym ten dziennik) - to pzrze czas prowadzenia dziennika z Wami nauczyłam się jeszcze tego, ze nie każdy filmik na yt pt. "jak zrobić przysiad" warto oglądać. Kiedyś wydawało mi się, ze przysiad to przysiad. Żadna sztuka. Teraz znacznie wybredniej podchodzę do yt instruktorów.
Co do mojego PT - to też sobie myslę, ze zaliczył wtopę - ale póki co pierwsza. Mam na oku innego trenera na siłowni (i nie w tym sensie na oku co mój małż pomyślał), który widziałam jak pracuje z dziewczynami i zaczynam się zastanawiać jak po urlopie/wakacjach do niego uderzyć, co by nie obraził się ten mój... Inna sprawa, ze mój "trenował" ze mną za frico bo się znamy, a ten byłby w pełni płatny:(
Wysłana -
To może i ja po 100-ce skuszę się na PT?
Na razie fundusze wydaję na promocje mięsne w supermarketach
Wysłana -
Panie Janie - 90 zł za godz. I nie chce być mniej. Ale może godzina by wystarczyła aby poprawić te ćwiczenia w których ciężar jest "stosunkowo duży" - jak dla mnie. Albo w których bym dokładała - ale się boję, czy sobie krzywdy nie zrobię.
Inna sprawa, że ciągle jak mi się wydaje, że już jest ok - to pojawia się nowy element. Im głębiej w las - tym więcej drzew. Ale chyba tak już bedzie.


Zmieniony przez - Paatik w dniu 2017-06-26 10:16:42
Wysłana -
To prawda.
Wiem, że nic nie wiem

Jestem na etapie: jest ciężar i go podnoszę. Na razie takie podejście mi wystarcza. Jedyną zasadą jest utrzymywanie tzw. naturalnych krzywizn kręgosłupa.
Strona 47 z 47
Dodaj odpowiedź