SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

PUL) ocena

Wysłana -
Witam. Chciałbym zapytać o ocenę PULL czy nie jest za mocny przy treningu 4x w tyg Push-Pull-WOLNE-Push-Pull. Głównie chodzi mi o pierwsze 3 ćwiczenia.

1. Martwy ciąg 4x5-7
2. Wioslowanie Pendleya 4x3-5
3. Wioslowanie hantlem 4x8-10
4. Podciąganie/ ściąganie nachwyt 4x5-7
5. Wznosy w opadzie/ facepull 3x12-15
6. Wznosy bokiem brama 3x12-15
7. Uginanie przedramion 3-4x8-10
8. Allahy

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Jedno wiosło bym wywalił i dał jakieś typowe ćwiczenie na dwugłowe uda.
Wysłana -
Dwa razy w tygodniu moze być cięzko.

Martwy robiłbym tylko raz. Na kolejnej sesji ewentualnie coś z hantlami na lekko ugiętych nogach.
Jedna forma wiosła tutaj i druga w kolejnym zestawie.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź