SFD.pl Zdrowie i Uroda

Dodaj odpowiedź

PRYSZNICE CIEPŁE/ZIMNE

Wysłana -
Witam potrzebuję porady
Co myślicie o prysznicach 30sek ciepłej wody,30sek zimnej wody.<tak na zmianę>
Chodzi mi oto czy to ma jakiś wpływ na odporność organizmu /mięśnie /skórę .I czy chodzi tu tylko w DT po treningu czy obojętnie kiedy DNT ?

Aktywnie tu za pomocne posty będą pyszne sogacze ;-p





Zmieniony przez - Monos w dniu 2012-06-10 23:21:10
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
cos mi sie daaaaawno temu obilo o uszy ze zimny prysznic dobrze wplywa na regeneracje :) W sensie ze kapiel po treningu normlanie w cieplej i pod koniec puscic chlodna. Jak to sie ma do terazniejszych czasow to nie wiem :)

W kazdym badz razie w okresie letnim w czasie upałow własnie tak robie
Wysłana -
ja po cieplym prysznicu zawsze daje zimny, zimna woda zamyka pory, poprawia krazenie, pozytywnie wplywa na skore.
Wysłana -
właśnie przeczytałem fajny art znalazłem to :zmniejsza ryzyko powstania rozstepow
-skora jest bardziej ukrwiona i zdrowsza
-jestes bardziej odporny
-stosowane po treningu sprawia ze zmeczenie znika
-poprawia samopoczucie
Zaczyna sie lac letnia woda a konczy goraca Woda musi byc naprawde zimna
Mozna zawsze wziazc goracy prysznic i wyskoczy na dowr na snieg i spowrotem pod prysznic
Wysłana -
coś dodacie ?????!!!!!!!!!!!!! :) up macie po sog
Wysłana -
po treningu goraca woda dziala odprezajaco na miesnie, zimna z kolei ma kojacy wplyw na stawy. dlatego czesto sportowcy korzystaja z sauny i kryoterapii
Wysłana -
w gazetce S.A.W treca któryś tam z tych co sponsorują właśnie pisał o prysznicu 60 s ciepła woda około 30 sek zimna pisał że wspomaga regenerację ;)
Wysłana -
czytałem to też
Wysłana -
Bdb metoda na pobudzenie, odświeżenie, hartowanie organizmu. Bardzo polepsza się samopoczucie. Stopniowo można wydłużać ekspozycję na ciepłą/zimną wodę.
Wysłana -
Nie będę powtarzał tego, co już pasło - ogólnie polecam. Dobre dla ciała, zdrowia i samopoczucia.
Z TYM, ŻE nie sprawi, że zmęczenie zniknie i będziesz mógł sobie zrobić jeszcze drugi, a potem trzeci trening :P Może jest to dla Ciebie oczywiste, ale wolę to napisać, bo niektórzy wierzą w takie magiczne sposoby :)
Wysłana -
To nie żaden magiczny sposób. Po prostu taki mix fajnie odświeża/pobudza, polepsza samopoczucie. Rzecz jasna nie do kolejnego treningu, bardziej dla wspomnianego samopoczucia.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź