SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POMPKI

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1515

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3
wiem... zaraz posypią się komentarze typu: "od cholery jest tego na forum", "używaj szukaj", żal, śmiech i rozpacz ogólnie...
otóż znam opcję szukaj, użyłem ją, ale wyszukawszy tematy o pompkach, zawsze po instrukcji pojawiały się oprócz pochwał, głosy bardzo krytykujące tą "metodę"...

jestem początkujący i nawet nie wiedziałem, że można mieć problem, żeby wyszukać to, jak dobrze robić pompki....

nawet jeśli pojawiła już się jakiś interesujący temat, nie wszystko rozumiałem (zaznaczam, że to mój początek i nie łapie się jeszcze w terminologii...;))
dlatego mam wielką prośbę, żeby ktoś napisał mi dokładnie, co i jak mam robić... jak rozstawić ręce, ile robić, jak robić przerwy itd.... (gdyby było to wszystko opatrzone zdjęciami lub rysunkami, byłoby po prostu świetnie... ;))

jednak jeśli ktoś ma marną wiedzę, myśli że jest najmądrzejszy bo napiszę mi o tym, że nie szukałem dobrze, albo po prostu chce podbudować swoje ego piszęc jakieś złośliweodpowiedzi, to niech sobie daruje, bo wyjdzie tylko na buraka...

cała resztę proszę o pomoc i zarazem o wyrozumiałość dla mojego braku wiedzy :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1133 Wiek 31 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 16628
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 7892 Wiek 25 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 36273
od cholery jest tego na forum ! używaj wyszukiwarki !