SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

POMOC W REDUKCJI

Wysłana -
Witam krótko i na temat, aby oszczędzić wszystkim czas :)

WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY

Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 86
Wzrost : 168
Obwód klatki : 107
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 110
Obwód uda : 62
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 35%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia
Odżywianie : zbilansowana dieta
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : nie jadam ryb i mięs poza piersią z kurczaka ;)
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, cardio
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Oto mój plan treningowy proszę o jakieś rady/korekty ? Dodam, że ćwiczę na maszynach nie lubię się przeciskać do wolnych ciężarów poza tym mam sztangę stojaki ławeczkę wyciąg w domu w razie ewentualnych ćwiczeń w domu.

Pon : Nogi :
Wyprosty kolan na maszynie siedząc 15x5
Wypychanie nóg na maszynie 15x5
Barki :
Wyciskanie na maszynie 12x5
Unoszenie barków bokiem 12x5
Wtorek - Wolne lub cardio 30 min biegu 30 min rowerek
Środa -Klatka:
Wyciskanie na maszynie siedząc - 12x5
Rozpiętki na maszynie 12x5
Triceps:
Pompki na maszynie 12x4
Prostowanie przedramion na maszynie 12x4
Czwartek - Wolne lub cardio
Piątek: Plecy
Podciąganie na maszynie 12x4
Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 12x4
Bicesp : Zginanie ramion ma mazynie 12x4
Unoszenie sztangielek w chwycie młotkowym 12x4 z 3 sekundowym wstrzymaniem w najwyższym punkcie
Sobota - Brzuch w domu Nożyce i podciąganie nóg na drążku.
Niedziela Wolne

Czy taka ilość powtórzeń serii jest wystarczająca ? Coś zmienić ? Proszę o rady =)






Zmieniony przez - bezhejtu w dniu 2018-06-04 02:12:32
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Trochę mało tych ćwiczeń po 4 ćwiczenia w treningu, przydało by sie go rozbudować.
Wysłana -
trening treningiem, jaki on nie bedzie to w Twoim przypadku przyniesie efekt. jednak co z odzywianiem?
Wysłana -
Trening na maszynach nie stymuluje mięśni do wzrostu tak bardzo jak wolne ciężary, inny wpływ na wydzielanie hormonów etc. Niemniej, nie ulega wątpliwości, iż należy zrewidować swoją dotychczasową dietę i wprowadzić deficyt kaloryczny - maksymalnie zindywidualizowany do potrzeb fizjologicznych Twojego organizmu.

Dlaczego nie jadasz ryb i innych rodzajów mięs?
Wysłana -
Nie jadam innych mies bo mi nie smakuja niestety. Probowalem zjesc ostatnio rybe ale zbieralo mnie na wymioty :/ Co do diety wrzuce ja jak wroce z pracy nie mniej dieta jest do 2tys kcal wiec deficyt jest zachowany ok 300-500kcal
Wysłana -
Pokaz te swoje wyliczenia z zapotrzebowaniem na 2500kcal
Wysłana -
Tak by to mniej więcej wyglądało :)





Zmieniony przez - bezhejtu w dniu 2018-06-04 22:45:36
Wysłana -
Tak trochę słabo, np makaron + sos a gdzie mięso jakieś do tego, chleb z serem.
Wysłana -
Ogólnie słaba ta dieta pod względem doboru produktów jak rownież odpowiedniego rozkładu makroskladnikow
Wysłana -
Ok jutro dorzucę może mięso mielone do makaronu albo kurczaka ? A do chleba może o wiem kurczaka :D Dodam łącznie 200 g mięcha z kurczaka po 100 na spaghetti i 100 na kanapki. Co do planu treningowego takie serie i ilość powtórzeń jest w miarę ok? Wystarczy robić jedną partię w ciągu tygodnia ?
Wysłana -
Zacznij od prawidłowego obliczenia zapotrzebowania kalorycznego. Ilości kcal jak dla kobiety nie pomogą w uzyskaniu efektów.

http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-06-05 07:37:20
Strona 1 z 4
Dodaj odpowiedź