SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

POLECAM DIETE I SUPLEMENTY z doswiadczenia + pytanko specjalistow

temat działu:

Odżywki i suplementy

Ilość wyświetleń tematu: 2880

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
ponizszy wywod zamieszczam dla ambitnych i zdeterminownych osob, ktore chcialyby cos osiagnac konkretnego podczas swoich treningow - zaznaczam, ze nie jestem ekspertem, ale amatorem, ktory dlugo siedzi w temacie i chce sie po prostu podzielic swoim niewielkimi, ale skutecznymi doswiadczeniami, jak rowniez zwrocic sie (na koncu) o kilka porad do prawdziwych ekspertow / na pytanie, czy chcialo mi sie tyle pisac? odpowiadam - nie - ale ze sam sie duzo nauczylem z porad zamieszczanych na sfd, to stwierdzilem, ze nie bede egoista :]

krotki opis mojego doswiadczenia:
trenuje juz ogolem jedenascie lat (mam22lata) - treningi silowe zaczalem piec lat temu - bylem chudy jak patyk - skora, miesnie i kosci, ale oczywiscie Ci wieksi imponowali:) - normalka
pojecia nie mialem, dlaczego, mimo intensywnego treningu, nie potrafilem zrobic tyle co oni i wygladac jak oni - ale coz - zielony bylem i tyle
trzy lata temu wzialem swoja pierwsza i jedyna jak dotad serie dopingu - metke z omnadrenem(jesli nie pochrzanilem nazwy) - w kazdym badz razie w ciagu dwoch miesiecy z 78kg skoczylem do 97 kg (przy wzroscie 190cm) - alez bylem z siebie dumny, przez te dwa miesiace zarlem jak swinia i trenowalem jak wariat, a miesien byl po tym mimo ostrych treningow nalany jak cholera - mimo wielkosci i sily, ktore zyskalem, czulem sie zle z tym, ze jade na dopingu, wiec po skonczonej serii postanowilem juz nigdy nie brac - slowa dotrzymalem - ale masa zjechala z powrotem do 82 kg + doszlo obtluszczenie, ktorego sie jeszcze dlugo pozbywalem - na dzis stwierdzam, ze sterdy sa dla tych, ktorzy maja ochote ich uzywac regularnie - ja do nich nie naleze