SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

PLAN NA MASE

Wysłana -
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 25

Waga : 77

Wzrost : 183

Cel treningowy : Masa

Staż treningowy na siłowni : od Października 2016 czyli 17 miechów

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Domowa siłka z sporym asortymentem

Dieta : 3100 kcal

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : Kreta, białko

Ostatnio przerabiany plan: FBW

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Nie sprawdzałem rekordów.


Witam,

To będzie mój ostatni plan masowy przed redukcją. Bardzo zależy mi na rozbudowie mięśni brzucha, tak więc mój plan może być przeładowany od nośnie brzucha, dlatego proszę Was o Waszą opinie na poniższy plan treningowy.

Dzień 1
Klata

Wyciskanie sztangi na płaskiej 12/10/10/8
Rozpiętki 4x8
Nogi
Przysiady 12/10/10/10/8
Uginanie nóg leżąc na brzuchu na maszynie 15/12/12/10
Bic
Młotki 12/10/8/6
Siudemkowanie 4x

Dzień 2
Brzuch

Dzień 3
Plecy
Martwy 4x10
Wiosło sztangą 4x10
Bary
Wyciskanie hantli 4x12
Unoszenie na boki 4x10
Tricek
Pompki tylnie 4x12
Sciąganie linki na maszynie 4x12

Dzień 4
Brzuch

Dzień 5
Klata
Wyciskanie sztangielek na skosie 4x10
Dipsy 4x12
Nogi
Wykroki 4x12
Wyprost nóg na maszynie 4x15
Bic
Uginanie sztangi 4x10
Ściąganie linki na maszynie 4x12

Dzień 6

Brzuch

Dzień 7
Plecy

Podciąganie 4x8
Ściąganie wyciągu za plecy 4x8
Bary
Jakieś cwiczenie na tylną cześć barku ( tu prosiłbym o polecenie czegoś fajnego)
sztrugsy 4x12
Tricek
wyprost hantli w oparciu 4x10
dipcy 4x12

Dzień 8
Brzuch

Prosiłbym o polecenie jakiś fajnych ćwiczeń na rozbudowe masy miesniowej brzucha, oraz o opinie na temat tego planu.
Pozdrawiam :)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
To może być za dużo dla tego brzucha w skali tygodnia bo tak na prawdę nie odpoczywa on w ogóle, albo jest atakowany bezpośrednio albo ćwiczeniami złotymi.
Masotwórcze dla brzucha są ćwiczenia złote, allachy powinno wystarczyć.
Wysłana -
Sądząc po zdjęciu profilowym brzuch masz proporcjonalny do reszty. Skup się na innych mięsniach.
Wysłana -
Zdjęcie zostało wykonane rok temu w sierpniu przy końcu redukcji, i takie mięśnie brzucha widoczne miałem tylko po treningu, a normalnie nie zawsze sie pojawiały. Teraz objętość brzucha się troche zwiększyła. Ogólnie pracuję nad całym ciałem lecz moja zasada jest taka, że wolę mieć np mniejszy biceps, i mieć krate na brzuchu, niż mieć większy bic a zalany brzuch, bo to już w życiu przerabiałem. Najważniejsza dla mnie jest estetyka, tak więc cierpliwie chcę zbudować muskulaturę, ale zachowując tą estetykę niskiej tkanki tłuszczowej.

Dlatego chcę teraz domasować mięśnie brzucha tak na maxa( i przy tym też reszte, ale z naciskiem na brzuchol), bo powoli kończę masę i przechodzę na redu i wtedy tylko spalanie fatu.


Zmieniony przez - kw4prk w dniu 2018-03-23 18:24:10
Wysłana -
Bo widocznośc brzucha zależy od poziomu tkanki tłuszczowej. Jeśli jesteś zalany to nawet zbudowania wiekszych kostek na brzuchu nic nie da.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-03-23 22:08:38
Wysłana -
Wiem wiem, dlatego chce teraz jeszcze coś spróbować przybrać masy bo za niedługo przechodzę na redukcję i już nic nie zbuduję a tylko dotnę.
Wysłana -
Rób ten brzuch maksymalnie dwa razy w tygodniu. Polecam cable crunch.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź