SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PIERWSZY MĄDRY CYKL (PORADY)

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8417

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
WITAM . MAM 22 LATA, ŻONĘ I DZIECKO. , 180CM WZROSTU, BICEPS 38,5, KLATA 104CM, BRZUCH 89CM - NIESTETY. ĆWICZYŁEM KIEDYŚ 2 LATA. TERAZ ĆWICZĘ JUŻ OD ROKU BEZ PRZERW. STOSUJE ODŻYWKI. BARDZO TRUDNO PRZYBIERAĆ MI NA MASIE ORAZ POWIEKSZAĆ SWĄ SIŁĘ. MASĘ PRZYBIERAM Z ŁATWOŚCIĄ ALE BRZUCHA. NIE PIJE, NIE PALE, NIE ĆPAM. STARAM SIĘ Z DIETĄ, PROPORCJE BIAŁKA ITD. PIENIĄDZE MAM. PRZEZNACZAM NA ODŻYWKI MIESIECZNIE OKOŁO 400 - 500 ZŁ. JEDNAK CHCE 2 RAZY W ROKU STOSOWAĆ CYKLE DOPINGUJĄCE (BEZPECZNE) LICZY SIĘ DOBRY KOKS, MAŁE EFEKTY UBOCZNE , A Z KASA DAM RADĘ. DO KAZDEGO Z TYCH CYKŁOW CHCE SIE ZAOPATRZYĆ W ITAMINY, BIAŁKA, OCHRONY, REGULATORY PO CYKLU, GAINER 3660 MLO ZE 2 WIADRA. INTERESUJE MNIE MASA MIESNIOWA. CHCE BYĆ DUŻY . CHCE TEGO TEZ MOJA ZONA, ZEBYM BYŁ NAPAKOWANYM MISKIEM. PROSZE O POMOC, CO NAJLEPIEJ BRAC, JAK, ILE. DODAM ZE TABLETY MNIE RACZEJ NIE INTERESUJA BO SA ZBYT SZKODLIWE. OPISZCIE MI PROSZE CYKLE, CO POTEM PO CYKLU BRAC ABY WYREGULOWAC CAŁA NATURALNA GOSPODARKĘ. MAM DOSTĘP DO APTEKI I WSZYSTKICH LEKÓW, WIEC MOJ KOKS BEDZIE ORYGINALNY. CZEKAM NA ODPOWIEDZI I DZIEKI.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 775 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 11979
Gochan - ktoś kiedyś pisał, że Wistrol można dostać w Aptece Miedzynarodowej, która znajduje się w każdym większym mieście.