SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

P.H.U.L - do oceny.

Wysłana -
Cześć, zacznę od tego, że staż jaki posiadam to troche ponad 2lata. Jestem hardgainerem i mimo tego czasu nie ma jakis super efektow, zaczynalem z 60kg, aktualnie jest dosyc stabilne 70, rok temu w listopadzie 77 ale zlamalem reke i jakos nie po mojej mysli sie rok potoczyl, jezeli chodzi o treningi. Plany przez jakie przeszdlem to glownie FBW i troche PPL. Teraz leci kolejny, rok i chciałbym zacząć z czymś innym, pomyślałem o PHUL,a tutaj to co ulozylem:

POWER UPPER

Bench press 5x5
Incline DB bench press 4x6-8
Weighted pull ups 4x6
Barbell row 3x5
Military press 2-3x6
Barbell curl 2-3x6-8
Weighted dips tric 2-3x6

POWER LOWER

Deadlift 5x5
Squat 4x6
Calf raises 2-3x6-10


HYPER UPPER

Incline Barbell bench press 4x8-12
Flat Bench Dumbell fly 3x12
Seat Cable row 4x8-12
One arm dumbbell row 3x10
Dumbell lateral raise 3x12
Hammer curl 3x12
Skullcrusher 3x12

HYPER LOWER

Sumo deadlift 4x10
Lunges 4x8-12
Leg press 3x10
Calf exercise 3x12


Nie jestem zwolennikiem maszyn dlatego ograniczyłem je do minimum, czekam na opinie co do planu.

PS. jest ktoś w stanie polecić jakiś dobry stak kreatynowy w stosunku cena/jakość? myślałem o klasyku universal storm.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Poproszę o wklejenie wypełnionej ankiety działu i dodatkowo dietę najlepiej w postaci zrzutu z kalkulatora kcal na potreningu.pl
Wysłana -
Można śmiało usunąć, nieaktualne.


Zmieniony przez - LukeX w dniu 2018-01-08 22:21:15
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź