SFD.pl Zdrowie i Uroda

Dodaj odpowiedź

Otłuszczona klatka piersiowa i biodra. ZAŁAMANIE

Wysłana -
FONFE
Ok co do treningu mam jasność dwa razy w tygodniu, 6 partii ciała (nogi, bicki, triceps, plecy, barki, klatka) po jednym ćwiczeniu na każdą partię, 5 serii po 12 powtórzeń. O ćwiczeniach poczytałem na forum, nie ma co kombinować proste ćwiczenia na wolnych ciężarach. Mam pytanie dotyczące odżywiania czy naprawdę muszę spożywać około 200 g białka dziennie? W sensie 2g na kilogram masy ciała?



dasz radę 3 x tygodniu na trening się wybrać ?
nie u Ciebie nie cała masa jest tą aktywną na podstawie której się to wylicza , ile aktualnie ważysz ?
Wysłana -
3 razy w tygodniu da radę spokojnie. Aktualnie 90 kg przy wzroście 190 cm. Wiek 24 lata. Aktywność fizyczna nie wielka. tylko te treningi i basen o którym pisałem
Wysłana -
Tak poza tym to wielkie dzięki że próbujesz mi pomóc i odpisujesz na moje posty. Takich ludzi jest potrzeba, samemu się dopiero tego wszystkiego uczę i jak widać moja wiedza jest znikoma. Ciekawi mnie jeden fakt. Jaki twoim zdaniem prezentuję typ sylwetki endo, ekto czy mezo oraz czy to że szybko łapę wodę w organizmie a niewątpliwie tak jest oznacza, że mam słaba przemianę materii? Oraz problemy z estrogenem?
Wysłana -
to już wówczas należałoby sprawdzić ale przy zmianie stylu życia i wyniki się poprawią bez obaw

w takim razie trening 3 x tyg
bialka w Twoim przypadku spokojnie wystarczy ok. 150-160 g
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź