SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ostra redukcja (SOGI)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3414

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 172 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 9194
Witam,

W życiu chyba każdego z nas przychodzi taki moment że zaczynamy mocniej myśleć nad swoim wyglądem oraz zdrowiem. Aby zabrać się za swój organizm, zacząć ćwiczyć, zastosować dietę itp. Owy moment własnie teraz nadszedł u mnie. Poczytałem sobie forum przez kilka dni. Dowiedziałem się trochę o dietetyce, odpowiednim treningu, podejściu do diety :) Teraz czas aby to wszystko zastosować w praktyce i na własnej skórze. Jestem nadal bardzo początkujący więc liczę na waszą pomoc. Dlatego zdecydowałem się założyć ów topic.

Zacznijmy więc od początku:

Zdecydowałem się na ostrą redukcję. Tak się składa że przez kilka lat nazbierało się tłuszczu oj nazbierało. Gdy się ostatnio ważyłem (a nie robiłem tego ohoho) to mało nie spadłem z wagi. Z wrażenia Przy wzroście blisko 180 (dokladnie to 178-179 cm) waże 108 kg. Reasumując: Jest sporo Fatu do zgubienia.

Teraz wybór diety:

Mój wybór pada na skd. Na tym forum wielu ludzi naprawdę znających się na metodach żywieniowych poleca diety low-carb. Wśród nich królowało ckd. Niestety nie mam dostępu do siłowni (o ćw. zresztą później) więc ckd odpada. Był taki okres w moim życiu że przyjmowałem małe ilości ww a czułem się znakomicie, dlatego sądzę że low-carb będzie odpowiednie. A ze wszystkich najbardzie pasuje mi skd. O ile dobrze zrozumiełam idee skd. Czyli: Ckd bez ładowań a ww na poziomie 80-100. Mam rację? Myślę więc ze dieta już wybrana. Oczywiście liczę na waszą pomoc. Może macie inny pogląd na to....

Pierwszy krok:

Trening

Jak już wcześniej napisałem odpada siłownia, ćwiczyć więc będę w domu. Plan wstępnie wygląda tak:
Pon, Śr, Pią - 45 min. Trening siłowy: brzuszki, pompki, skłony, hantle (muszę kupić) itp.