SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Oporny biceps

Wysłana -
jak robisz
- uginanie ramion ze sztanga prosta 5 serii 8 powtorzen
-uginanie ramion z hantlami na lawce skosnej 3 serie 10-12 powtorzen
i np 2 cwiczenia na triceps to skzoda dnia na aki trening marnować
Wysłana -
przeciez po plecach juz biceps troche popracował, a Ty jedziesz go jeszcze 8 serii i do tego za 3 dni znowu 8 serii i te same ćwiczenia? bezsens totalny
Wysłana -
Robnie akurat takie cwiczenia na plecy w taki sposob ze biceps prawie w ogole nie pracuje i kompletnie mi to nie przeszkadza w zrobieniu bica po plecach. Nie widze roznicy w sile i zmeczniu w bicepsie jak zrobie go na poczatku czy po plecach.
Wysłana -
Anubis jak zwykle kolejny raz z rzedu widze ze zamiast pomoc to odpisujesz jakies przesmiewcze odpowiedzi zamiast doradzic. Trening bicepsu i tricepsu to strata czasu i szkoda dnia na taki trening? To ja decyduje jak poswiecam czas a nie ty. To ile serii mam zrobic na lapy zeby w ogole byl sens isc na silownie twoim zdaniem?


Zmieniony przez - azizzz w dniu 2018-07-11 16:26:32
Wysłana -
Ale o co Ty się denerwujesz chłopie? Ważysz 82 kg, zakładając że plecy i nogi masz masywne to i tak 38 cm jest nieźle. Jakbyś ważył 100 kg to i byłoby 43 cm w obwodzie

Jak masz krótkie przyczepy to też inaczej to wygląda niż u gościa z długimi przyczepami.

Ja bym dał bica i trica w 1 dzień i wszystko. I 3-4 ćwiczenia po 3 serie i na bica, i na trica. Przepompuj i zaatakuj z każdej strony

Ps. Wizualnie przydatne mięśnie to przedramiona, barki i kaptury;) Bica zimą w kurtce nie widać, a szerokie plecy już tak


Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2018-07-11 17:35:38
Wysłana -
Ale taka jest prawda szkoda dznia na 4 cwiczenia 2 na biceps i 2 na triceps, to zajmuje maks 20 minut, rozpisz cały trening bo o jednym dniu to się za dużo nie powie
Wysłana -
Ja bym tak nie patrzył na same obwody ale proporcje wizualnie.
Wysłana -
Wt: rwanie na proste 7×5powt
Wioslo deficytowe w opadzie tulowia 5x5powt
Sciaganie drazka do klatki 5x10powt
Pullover na wyciagu 5x10-12
Uginanie ramion ze sztanga 5x8powt
Uginanie ramion z hantlami lawka skosna 3x10powt
Sr: wyciskanie sztangi lawka skosna 5x 6 powt
Wyciskanie sztangi lawka plaska 4x 6 powt
Wycikskanie hantli wasko lawka skos 4× 10powt
Push press 6x 5 powt
Wspiecia na palce stojac 6x12powt
Wspiecia na palce siedzac 3x 15 powt
Czw przysiad 7x5powt
Hip thrust 5x 8powt
Pt rwanie na proste 8x3 powt
Uginanie ramion ze sztanga 5x8powt
Uginanie ramion z hantlami skos 3x10powt
Prostowanie ramienia z hantlem zza glowy 5x8powt
Prostowanie na linkach wyciagu 4x 10powt
Niedz przysiad 8x 4 powt
Martwy deficytowy na prostych 5x 10powt
Uginanie nog siedzac na dwuglowe 4x 10powt
Lydki jak wczesniej





Zmieniony przez - azizzz w dniu 2018-07-11 22:22:48
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź