SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Omega3

Wysłana -
domer jak już to Ci dorzuce się do autobusu

nie tyle co epa i dha, warto tez zerknac na ilosc rteci w rybach






Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-08-02 20:42:23
Wysłana -
Rtęci, jak i innych metali ciężkich. Jednak z czegoś te kwasy tłuszczowe omega 3 trzeba dostarczać.

Ty z pierdla raczej mi nie pomożesz
Wysłana -
Dzięki panowie za pomoc.
Wysłana -
Nie ma problemu. Jakbyś miał jakieś pytania, to śmiało pisz.
Wysłana -
Znów metafora

Wystarczy spożywanie 1-3 porcji 100-150 gramowej ryby ( śledź, pstrąg, dziki łosoś ) w tygodniu, aby pokryć zapotrzebowanie na omega-3, niemniej warto również uzupełnić dietę ALA: jak np: siemię lniane albo nasiona chia. Oczywiście źródła tłuszczy powinny być zróżnicowane: orzechy, awokado, pestki, żółtka jaj, oliwa z oliwek etc.
Wysłana -
A to nie jest czasem jakaś ściema z tymi dha i epa, ze to tylko w rybach morskich występuję? Jeśli człowiek ewoluował w Afryce, wtedy nie było tam raczej rozwiniętego handlu, więc skąd ci którzy nie mieszkali na wybrzeżu mogli się normalnie rozwijać bez ryb?
Wysłana -
epa i dha to zwierzece kw tluszczowe, ktore znajdziesz tylko w rybach i np w produktach typu krewetki


Zmieniony przez - czellista w dniu 2018-08-05 10:05:26
Wysłana -
No więc czy one są faktycznie takie bardzo niezbędne dla naszego organizmu? Jak kiedyś ludzie sobie radzili nie mając dostępu do takich produktów?
Wysłana -
organizm to zlozony mechanizm i poradzi sobie w kazdej sytuacji, nawet w tej gdy brakuje jakiejs waznej substancji, ale to nie znaczy, ze mozna wszystko olac. kwasy o3 sa mega wazne dla ogolnie pojetego zdrowia, przede wszystkim serca.
Wysłana -
Jeżeli dostarczysz odpowiednie ilości EPA i DHA z diety, to nie widzę konieczności w suplementacji.
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź