sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Ladies SFD

Dodaj odpowiedź

Olka zmienia siebie :-)

Wysłana -
Czesc Slonca jakis czas temu dzialalam tutaj pod inna nazwa dziennika ale poprosilam o usuniecie tamtego. Troszke zmienialam swoje podejscie do treningow, odzywiania, i ogolnie zycia. Zakladam nowy dziennik, zeby motywowowac sie jeszcze bardziej, czerpac a moze i dawac inspiracje. Jak wiekszosc ludzi z poczatkiem nowego roku zalozylam sobie pewien cel, chce w nim wytrwac przez te 12 miesiecy ( teraz juz 11 )- swoje zadanie opisze pozniej... Ten nowy dziennik chce prowadzic troszke na innych zasadach, bedzie to dziennik-blog... Mam nadzieje ze nie strace zapalu i checi oraz moje wpisy beda interesujace

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: spennende
WIEK: 20
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 6 miesiecy crossfit, wczesniej bieganie dlugodystansowe ( 3 lata)

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************
pomiary dodam wciagu najblizszych dni
WAGA CIAŁA:
WZROST:
OBWÓD RAMIENIA:
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA:
OBWÓD BIODER:
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD TALI
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? Chce wreszcie zbudowac ladna sylwetke, nie okreslam konkretnego celu wiem ze czas dorzucic troche zelastwa i rozkrecic metabolizm

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak ale mam nietolerancje niektorych produktow ( np. nabial, niektore owoce)
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: bcaa, tran
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) dawno, dawno temu powazne problemy z odzywianiem ( tak to chol**stwo na A) glodowki, od pol roku staram sie trzymac w miare czysta miske, a od 1,5 tyg jestem na fodmap

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - od zawsze mialam problemy z wzdeciami, przeszlam na diete fodmap ( eliminacja produktow fermentujacych) na razie jest dosc restrykcyjnie, jelita musza odpoczac a flora bakteryjna musi sie uregulowac, za jakies 3-4 tyg zaczne rozszerzac diete
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? Nie wiem ( waga juz dawno poszla w kat), raczej nie chudne

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - Od pol roku trenuje crossfit ( 4 razy w tyg), w poprzednim dzienniku spotkalam sie z komentarzami ,, na crossficie fit sylwetki nie zbudujesz'' moze taka razcja, nie zdobylam kraty na brzuchu, roznica na pewno jakas jest. Dla mnie najwazniejsze jest to ze przez te pol roku poprawilam swoja sprawnosc fizyczna o 100 % Crossfit po prostu kocham, to taka ,,zabawa'' ktora nakreca mnie do zycia i daje mega dawke radosci. Z tego treningu raczej nie zrezygnuje.
No ale chyba ,,doroslam'' juz do tego zeby na powaznie zajac sie swoim cialem i ograniczyc skakanie i machanie sztanga na rzecz ciezkich cieazrow. Chce skupic sie na treningu silowym i zbudowac troszke cialka.
Chcialabym trenowac 5 razy w tyg 3x silownia i 2 razy crossfit
Pon wolne
Wt silownia
Sr Crossfit
Czw silownia
Pt wolne
Sob Crossfit
Nd Silownia
Wiem ze taka ilosc treningow wiaze sie z duza kontrola miski, nie chce wykonczyc organizmu, wiem ze musze duzo wcinac. I tutaj oczekuje pomocy z waszej strony, bede wrzycala zrzuty miski do waszej kontroli

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Wiem ze ta miska nie jest najlepsza, za duzo tluszczy, bialka a za malo wegli. Ale dzisiaj lece do dziadkow wiec posilek 1,2 jem w domu, posilek 3,4 w podrozy ( najlatwiej bylo mi to zrobic) ostatni posilek bedzie taki kiepski ale dopiero jutro bede mogla zaopatrzyc lodowke dziadkow Wiem ze beda komentarze na temat posilku nr 4, TUNCZYK I PALUSZKI KRABOWE!!! zbrodnia na zdrowiu ale tak jak mowilam zrobilam szybkie posilki do zjedzenia w podrozy ( tunczykowe muffinki )... Chyba nie napisalam tego w ankiecie, posilek 1 i 2 stram sie jesc bialkowo-tluszczowo, taki eksperyment. Jak trenuje rano to do sniadania dorzucam jeszcze banana... Do konca jeszcze nie wiem jaki powinnam ustalic bilans chce zbudowac troche miesni i nie wiem czy probowac na sile dodatni ( ciezko mi idzie z dobijaniem kalorii) czy zerowy wstarczy. Ankiete i zdjecia uzupelnie po powrocie

Wysłana -
MISJA 2016

Tak jak wspominalam w ankiecie, ustalilam sobie pewien cel do realizacji w 2016. Glowne zalozenie jest takie ,, poprawic jakosc swojego zycia na wszystkich plaszczyznach'' a dokladniej to zamierzam kazdego miesiaca skupiac sie na czyms co utrudnia mi osiagniecie ,, szczescia'' ( troche ciezko okreslic co to jest wlasciwie szczescie, moze lepiej powiedziec zadowolenie?). Wiec tak, kazdy miesiac to nowe wyzawnie, mam zamiar przez ten rok w pelni odmienic swoje zycie.

Styczen
To chyba byl najbardziej wymagajacy miesiac z racj tego ze jestem dosc zabiegana osoba. Celem bylo ogarniecie wyszystkiego zeby ,,zrobic miejsce'' na nowe wyzwania. W styczniu stralam sie uporzadkowac i zamknac wszytskie sprawy ktore nekaly mnie od dawna: odpisywanie na zalegle maile, zalatwianie przeroznych spraw w urzedach ale najwazniejesze to uporzadkowanie domu ( nie jestem jakas balaganiara ale u kazdego w domu jest np. nadmiar toreb foliowych, niepotrzebne ubrania, faktury i rachunki luzem wrzucone do szuflady). Jednym slowem styczen byl miesiacem organizacji codziennosci. Powiem wam ze jestem bardzo, bardzo zadowolona, czuje sie jakos lzej na duszy ze wiekszosc spraw jest zalatwiona. Dodatkowo wprowadzilam pewna zasade: 30 min sprzatania kazdego dnia niby tak niewiele a mozna na prawde duzo zrobic i robota az tak sie nie nawarstwia

Luty
W tym miesiacu skupiam sie na sobie. Tak jak pisalam wyzej w ankiecie mam problemy z wzdeciami i wlasnie luty bedzie miesiacem walki z ta dolegliwoscia. Duzo jeszcze nie moge napisac na ten temat bo dopiero sie w to zaglebiam. Jestem na diecie fodmap i na razie czuje sie dobrze, wyelimionowalam dosc duzo produktow wiec musze bardzo rozsadnie zajac sie dieta. Za pare dni mam wizyte u lekarza, musze odbudowac flore bakteryjna w jelitach i za jakis czas rozszerzyc diete. Wykluczylam z jadlospisu glownie nabial i gluten a do tego sporo warzyw ( brokul, papryka, kapusta, cebula, groszek, grzyby) owoce ( jablka, gruszki, mango, awokado) no i orzechy. Teraz glownie bazuje na kaszy gryczanej, ryzu, makaronie bezglutenowych, jajkach, rybach i miesie, owoce sa jako dodatek a warzywa to glownie bataty, marchewka, fasolka szparagowa i salaty.
Mam sporo ksiazek, artykulow na temat jelit i przez luty zaznajomie sie z tym... Wiekszy wpis na temat jelit zamieszcze pod koniec miesiaca... NIE JESTEM SPECJALISTA OD ZYWIENIA I WSZYSTKO CO BEDE PISALA BEDZIE OPARTE NA MOICH OSOBISTYCH DOSWIADCZENIACH
Wysłana -
Dobrze czyta mi się posty,gdzie dziewczyny,kobiety po latach zmagań z zaburzeniami odżywiania potrafią wejść na dobra drogę. Wiem ile mnie to kosztowało. Fajnie,ze w tak młodym wieku nie szukasz wymówek tylko sposobów. Co do miesiączki bo rzucił mi sie w oczy jej brak jak długo juz ten stan występuje? Nie napisalas ani wzRostu,ani obwodów ciężko tez będzie dziewczynom jakies makro odpowiednie dobrać. Sadze,ze przy tylu treningach to kalorii na pewno za mało. Ale to juz mądrzejsze glowy ustala. Ja życzę powodzenia i wytrwałości bo wiem jak ed potrafią zniszczyć życie i szczęście do którego tak dążymy :)
Wysłana -
Dziekuje za odpowiedz przyznam sie szczerze ze gdzien tam w srordku nadal siedzi A *** ale staram sie byc silna i jej nie ,,wypuscic". Tak to ciezka walka ale dzieki temu kazdego dnia jestem silniejsza. Mam 174 wzrostu i waze ok 62kg, ankiete uzupelnie dokladniej pod koniec tygodnia. Zawsze staram sie jesc na poziomie 2000kcal, postaram sie dorzcic czegos do miski dzisiaj jak czas na to pozwoli
Wysłana -
Wracajac do miesiaczki. Mam z nia problemy od dluzszego czasu po tym glupim odchudzaniu. Wizyte u lekarza mam w tym tyg a badania krwii robie jutro. Na ostatniej kontroli ( pazdziernik) wszystko bylo w normie, teraz cos sie posypalo. Chyba winny jest stres, malo snu duzo pracy. Jestem z po egzaminach, w pracy spokojniej wiec biore sie za swoje zdrowie
Wysłana -
Trenowac teraz tez bym chciala spokojniej. Ograniczam crossfit ( nie potrafie z tego zrezygnowac) a z silownia chcialabym powoli sie zaprzyjazniac
Wysłana -
Jak trenujesz rano, to ktory posilek jest potreningowy, 2 czy 3? Wieczorem zaladuj wiecej wegli wtedy. I skoro jest gluten out to co w menu robi makaron pelnoziarnisty?


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 2016-02-07 10:52:08
Wysłana -
Nie jest tak ze nietoleruje glutenu. Po prostu trzymam sie fodmap, chce wreszcie wyleczyc jelita a makaron to taka deska ratunku jak przygotowyje jedzenie na podroz. Ryz mi jakos ciezko wtedy wchodzi. Makaron wcinam raz na dwa tyg, nie czesciej.Jak trenuje rano to po 1 posilku a wtedy 2 zamieniam na szybki koktaj ( mleko ryzowe, banan, kiwi) puls jajko a po jakiejs 1-1,5h wrzucam posilek 3
Wysłana -
Teraz sprawdzilam dokadnie, makaron ktory konsumuje ostatnio to sojowo-ryzowy ( bezglutenowy)
Wysłana -
Potreningowo laduj te wegle i koniecznie na noc jak lecisz rano z treningiem. Oprocz makaronow masz jeszcze babaty, pyrki zwykle jakby co, tez dobre :). Jakies probiotyki weszly, debutir na odbudowe kosmkow?
Strona 1 z 50
Dodaj odpowiedź