SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ogólny rozwój i zrzucenie kilka kg..

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 980

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 41
Witam. Mam 20 lat 170 cm wzrostu.
Waga : 78

Chcę : Schudnąć, poprawić kondycje, oczyścić się i trochę lepiej zbudować.

Do dyspozycji mam :

1.Hantelki z różnymi obciązeniami
2. Atlas - taki jak ten http://image.ceneo.pl/data/products/1015251/i-body-sculpture-atlas-bmg-4700.jpg
3. Bieżnie elektryczną


Moje pytania to :

1. Jestem amatorem z trochę dużym brzuszkiem. Jak najlepiej biegać, aby było to efektywne. Chodzmi mi o długość biegu, intensywność ( jak szybko ), w jakich porach

2. Dieta - Jakie posiłki powinienem jeść, aby mieć energie do treningu , a zarazem nie tyć od nich. Byłoby miło gdyby była np. jakaś rozpiska przykładowych dań lub coś w tym stylu.

3. Czy z moim atlasem i resztą wyposażenia jestem w stanie lekko poprawic wyglad mojego brzucha, ramion, bicepsu... taka ogólnorozwojowka.. Czy da rade ulozyć plan cwiczen mojego sprzetu, czy to jednak za mało ?

4. Jestem bardzo otwarty na wskazówki ''starszych i mądrzejszych'' co do skutecznej realizacji mojego celu.

Serdecznie pozdrawiam i dziękuje!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 20191 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.