SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odpowiedzcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2032

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie znam się na tym a po ile mg jest w ampułkach. W jednej ampułce ile jest
mg. I czy załóżmy te 5 ampułek coś mi da.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3448 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57050
Rychu17 - rozlozyles mnie swoja wypowiedzia na lopatki Apeluje do Twojego zdrowego rozsadku - olej to. Skoro nie wiesz ile mg danego preparatu znajduje sie w ampulce - to jaka masz pewnosc, ze to co sobie zamierzac wstrzyknac nie okaze sie zwyklym olejem rzepakowym, sola fizjologiczna, czy Bog wie czym.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Spice ty nie widzisz nic zlego we wciaganiu koksu w wieku 55 lat :) spoko tylko ze saa w takim organizmie zrobia "niezle" spustoszenie !!!!!! niedosyc ze 55 lat na karku z tgeo ladnych kilkadziesiat treningow i tyle samo ( np . palenia , picia , i innych takich ) i jeszcze KOKS :) !! widze ze znasz sie na rzeczy :)

pozdrawiam !!!!!!


ps. a co ma trojbuj silowy itp do koksu ..moze ktos chce wciagac saa bo chce byc duzy dla wlasnej satysfakcjii i podziwu u innych a nie po to aby startopwac w jakis zawodach itd :)

"""""No Women No Kids """"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3448 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57050
Drogi KzP - blednie interpretujesz moje wypowiedzi !

Podalem ci konkretny przyklad ludzi - sportowcow ktorzy chcac osiagac sukces (zloty medal na ZNACZACYCH zawodach) sa zmuszeni wspomagac swoj organizm SAA. Tacy ludzie z reguly nie pala, nie pija i nie stosuja innych takich - dla nich nr 1 jest sport, zwyciestwo i najwyzsze laury.