SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Odchudzanie 2018

Temat przeniesiony z 'Po siłowni, o siłowni' przez: anubis84
Wysłana -
Postanawiłem w końcu cos zrobic ze swoja otyloscia.Mam 188cm wzrostu waze 131,8kg obwod talii 121cm.Troche nie bardzo wiem jak do tego sie zabrac,plann jest taki zeby jezdzic codziennie na rowerze(dzis zrobilem 14km) i jesc lekka kolacje,chcialbym schudnac chociaz do 110kg w talii zejsc do 100cm>Kupiłem spalacz tluszczu thermo speed hardcore


Zmieniony przez - idziaszek w dniu 2018-03-03 11:01:31
Wysłana -
Wiele osób, szczególnie początkujących zastanawia się nad tym, w jaki sposób zmienić swoją sylwetkę. Ma to miejsce głównie w sytuacjach krytycznych, gdy otyłość zagraża już naszemu zdrowiu, a nawet życiu. Wtedy z reguły łapiemy się wszystkiego, co tylko może nam pomóc w zrzuceniu zbędnych kg tkanki tłuszczowej. Problem jednak w tym, że wraz z latami złego odżywiania i braku aktywności fizycznej najczęściej dochodzi do zmian w funkcjonowaniu gospodarki hormonalnej, np. tarczycy, czy zaburzeń wydzielania insuliny, w związku z czym trudno jest zmienić sylwetkę.

Nie zmienia to jednak faktu tego, że zdecydowanie skupić się należy na podstawach, czyli treningu siłowym i odpowiednio dobranej diecie. Bez tego efekty nie będą zadowalające. Stracisz sporo mięśni i sylwetka nie będzie wyglądała dobrze.

1. W przypadku treningu zaprosić Cię mogę do odpowiedniego działu, jakim jest trening dla początkujących. Moderatorzy w nim pracujący pomogą Ci dobrać trening pod Twój organizm i cel: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html Na początek na pewno nauka techniki podstawowych ćwiczeń.
2. Odpowiednie dobranie diety zacząć warto do wypełnienia ankiety działu i wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego. Możesz to zrobić, opierając się tymi oto artykułami:

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
https://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-



Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Lekka kolacja w niczym nie pomoże, ze tak powiem możesz na nią nawet się najeść aż będziesz pełny, wszystko się rozbija o całodzienny bilans dostarczonych kalorii a nie czy posiłek jest mały czy duży. Przenosze do działu odżywianie, zapoznaj się z regulaminem, wypełnij ankietę i daj zrzut odżywiania jak oebcnie to wygląda. http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-03-05 07:22:17
Wysłana -
Podstwą kształtowania sylwetki są treningi siłowe a nie cardio. Może ono być dodatkiem. Spalacz obecnie nie jest Ci potrzebny. Zacznij od wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego.
Wysłana -
Usunięty przez Banan za naruszenie Pkt 1 regulaminu forum.
Wysłana -
Usunięty przez Banan za naruszenie Pkt 1 regulaminu forum.
Wysłana -
Zastosuj się do powyższych uwag, wylicz zapotrzebowanie.
spalacz możesz wstawić głęboko do szafy, albo sprzedać i przeznaczyć kasę na lepsze żarcie
Wysłana -
WnMPapa - od marca już chyba zjadł ten spalacz i ma formę plażową. Spóźniłeś się z radami:)
Wysłana -
Paatik
WnMPapa - od marca już chyba zjadł ten spalacz i ma formę plażową. Spóźniłeś się z radami:)

pewnie tak
Wysłana -
Usunięty przez anubis84 za naruszenie Pkt 1 regulaminu forum.
Wysłana -
Polozylem lache na to ze wzgledu kiepskich efektow
Wysłana -
Bo pewnie odzywianie lezalo
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź