SFD.pl Doping

Dodaj odpowiedź

Odblok po 3 latach ON

Wysłana -
ok to polece samego cloma 4-5 tyg w zaleznosci kiedy uda mi sie wyruszyc do pl na badania
jakie badania zrobic? test ,prolaktyna progesteron starczy?co z FSH i LH?czy to juz po odstawieniu clomidu???


Zmieniony przez - Jabol1908 w dniu 2018-02-02 21:44:15
Wysłana -
Ktoś pomoże w sprawie badań? :)
Wysłana -
nie lh i fsh pod koniec cloma musisz zrobić aby wiedzieć czy już jest ok ,muszą być min w widełkach
jak by coś leżało lecisz dalej clomid do skutku
testo/e2/prl/prog to wiadomo że również
po 3 latach to stawiał bym spokojnie na 5-6 tyg na clomidzie
Wysłana -
jak masz apteczny tamox i clomifen to fsh i lh zbadaj z miesiąc po pct, jak masz undera to możesz sprawdzić dla pewności czy działają.
Ja bym dorzucił morfologie, profil lipidowy, panel watrobowy i badania moczu i krwi w kierunku sprawdzenia nerek.
Możesz zrobić USG jamy brzusznej,w PL to koszt od 100 do 200 pln w zależności od miasta.
Wysłana -
kolega tutaj chce się odblokować , takie badania to bym już zostawił sobie na okres po sermach tak 4-6 tyg po odstawieniu
wtedy hormonalne będą już nie przekłamane a prozdrowotne bardziej wiarygodne
chyba że jest opcja że koszta nie ważne to wiadoma sprawa , czym więcej badań tym więcej wiemy
Wysłana -
Pytanko. 3 lutego zacząłem brać clomid ale badania będę w stanie zrobić 23 marca wiec to 8 tyg od rozpoczęcia.
w planach był clom przez 6tyg i teraz zastanawiam się czy nie przeciągnąć go do badan? Nie będzie to za długo?
Wysłana -
ktos doradzi? :)
Wysłana -
spokojnie możesz leciec na tym clomie te dwa tyg dłużej
Wysłana -
Dzieki bardzo :) tak zrobie
Strona 4 z 4
Dodaj odpowiedź