SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Od ilu KCAL zacząć (foto), sucha masa, rozkład btw

Wysłana -
Cześć, doradziłem się chłopaków w dziale Trening dla początkujących czy mam zacząć od redukcji czy masy. Doradzili, że sucha masa.
Ale przed pytaniem trochę o mnie:
Trenuje 5x w tygodniu, 3x siłowy i 2x cardio
Aktualnie trzymam 2800 kcal (160b/70t/350w)
Cel: sucha masa
Foto dodałem bo może pomóc.

Wiek: 25 lat
Waga: 82 kg
Wzrost: 192 cm

Kalkulatory PoTreningu
BMI 22.2
BMR 2000
ABY UTRZYMAĆ WAGĘ - 3078 kcal (15% białka: 462 kcal = 116 g 55% węglowodanów: 1693 kcal = 423 g, 30% tłuszczu: 923 kcal = 103 g)

Pytanie: Czy kalorie które teraz trzymam 2800, i rozkład btw, to słuszne podejście ? Teraz powininem je zwiekszac co tydzien / dwa ?
Jeżeli nie to jak byście to widzieli ?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Skoro bilans zerowy, to 3100, to raczej na 2800 masy nie zrobisz. Kwestia, czy obliczenia są poprawne ( bo to zawsze jedynie przyblizone szacowanie). Co się dzieje, gdy jesz 2800? Obwody rosną czy spadają? Jesli spadaja to jest to bilans ujemny i wtedy podbij o 300 i obserwuj. Będzie progres - nic nie zmieniasz. Makro standardowo 2 g bialka na kg masy ciala, min 1 g tłuszczy, reszta ww.
Wysłana -
Nie jestem jeszcze w stanie powiedzieć jak z obwodami bo trzymam dietę od tygodnia. Gdzie mają rosnąc / spadać obwody żeby ocenić?
Wysłana -
Przekonasz sie zatem w praktyce. Klatka, pas, udo, faceci to jeszcze namiętnie bica mierzą. Mozesz sobie tez zdjecia porownawcze robic co miesiąc. - w tej samej pozycji, tej samej bieliznie, z tej samej perspektywy.

Jesli tylko pas będzie rósl, to znaczy ze kalorii za duzo. Budowanie mięsni, to powolny proces.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2018-08-10 20:41:31
Wysłana -
Dzięki w takim razie jutro pomiary i co tydzień kontrola. Utrzymam dotychczasową dietę z 2800 kcal
Wysłana -
Zapotrzebowanie kaloryczne wylicz ze wzoru, a nie kalkulatorami.

http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-08-11 00:46:13
Wysłana -
Dzięki, według wzoru wyszło mi 2900 kcal czyli blisko mojego 2800
Wysłana -
Zacznij więc z około 3000kcal i obserwuj obwody ciała.
Wysłana -
spożywasz 2800 jak nie widzisz żadnych zmian czy to masa czy redukcja to daj ok 200 na 3000 kalorii i obserwuj
Wysłana -
Ok skonczylem tydzien 2800 kcal, wrzuce tak jak mówicie 3000. Dzisiaj zrobie pomiary. Korzystając z wątku, zapytam o posiłek potreningowy. Trening kończę 22:00. Czy 50g carbo i 30g wpc styknie czy koniecznie nusi byc to normalny posilek? Ide spac po 24
Wysłana -
Zalecany jest pełnowartościowy posiłek.
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź