SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Od czego zacząć w tej sytuacji

Wysłana -
Cześć,
mam 20 lat, 178cm i 79kg, od czego zacząć w mojej sytuacji (gdzieś do posta dorzucam zdjęcia)? Nigdy nie chodziłem na siłownię, a przy okazji jestem studentem, więc wydatek na karnet to i tak będzie spore obciążenie finansowe dla mnie. Raczej nie znajdzie się nic więcej na specjalne diety czy trenerów. Da radę się obejść bez tego? W sensie czy dam radę sam coś zdziałać? Moim celem jest na początek pozbycie się brzucha i ogólna poprawa sylwetki.

Jak na razie to od nowego roku wywaliłem z diety fastfoody, białe pieczywo, słodycze, masło, soki i trochę ograniczyłem %, ale bez siłowni się chyba nie obejdzie.

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
No trzeba co nieco zrzucić tłuszczu ale bez diety będzie ciężko. Może inaczej warto trenować, ruszać się zawsze ale dieta jest ważnym czynnikiem.
Wysłana -
Chociaż na poczatek jakiś trening dmatora, aerobym tabata itp aktywnosci nie wymagajace wizyty na siłowni.
Wysłana -
Czyli czeka mnie redukcja na początek, dzięki za odpowiedź!
Wysłana -
No troszkę by się przydało zrzucić, masę lepiej budować z niższego pułapu body fat
Wysłana -
Andreas223
Czyli czeka mnie redukcja na początek, dzięki za odpowiedź!

Tak bo jak wskoczysz teraz na nadwyżkę kaloryczną to sytuacja tylko się pogorszy i ten poziom bf jeszcze wzrośnie.
Wysłana -
Dzięki wielkie :D

Ile ma trwać ta redukcja? Do czasu kiedy sam nie zdecyduję żeby podbijać kalorie i już robić masę czy jest jakiś optymalny okres?
Wysłana -