SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywki na siłe!!!!!!!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 27099

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 101 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 293
Witam jestem amatorem zajmuje sie tym sportem prawie rok szukam super odzywki na siłe chce zrobić siłe w krótkim czasie co polecacie co sobie kupić mam do wydania 200zł myslałem o animalu stak ale czytałem i wypowiedzi sa pozytywne i negaywne więc pytam was fachowców co polecacie na siłe jakie odzywki jakie firmy.
dzieki
Pozdrawiam
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 4102 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 37701
wszytsko zalezy od diety i treningu bo to te dwa czynniki decydują o masie i sile suplementy to tylko dodatek ! i skup sie na doecie najbardziej i niepokladaj wszytskeigo w suplementach

a jak pomoze Ci w tym kreatyna masz 200zl wiec kupil bym 2x maly Cel pump biopgenixa i carbo

CHIQUITAS DE LOS SANTOS

na redukcji nowy płyn Pur pomoże Ci wygrać w walce z tłuszczem

Nie masa a estetyka sie liczy !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1073 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 14855
Jak masz na animal paka to ja bym na twoim miejscu kupil 2x XP albo jakis inny stack sila pojdzie ZAJ3B1SC13

PODSUMOWANIE TEST: Fitness Authority KA GJL + KA + VITARGO by CZB -> http://*******/18cq 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 1353 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 13826
jak nupel .

ew. jak masz 20 zl wiecej to 2x nitrobolon II treca.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie