SFD.pl Odżywki i suplementy

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Odżywki Masa I Praca. Pomoc w suplementacji.

Wysłana -
Siema chciałbym zacząć o tym od razu że nie jestem żadnym maniakiem siłowni potrzebuje jedynie pomocy dla początkującego w nabraniu masy przez to że ostatnio zacząłem pracować 7 dni w tyg nie mam czasu na siłownie jeżeli chodzi o rzeźbę dużo za młodu trenowałem mam 22 lata jedynie potrzebuje zdobyć masę i zadbać o wielkość plecków nie koniecznie w jak najmniejszym czasie ale skutecznie i bez spalania też niepotrzebnych kalorii godzinami na siłce bo jak pisałem dużo tyram. Więc pomóżcie mi ! tylko jakie suplementy łykać. O dietę nie musicie sie martwić kupię 5kg piersi to pomoga.. ale zawsze chyba jedynie mi się wydawało że zyskiwałem masę, cały czas pije węglowodany (carbo) od dłuższego czasu. Z innymi suplementami historia taka że gainery i ultra białko miesiac po miesiacu przechodziły w cień aż zostałem przy samych carbo i dużą iloscią izotoników (hot,olimp)



Podam na dole jakie z suplementów mógłbym zacząć brać bez przeszkód i jakie też posiadam, może coś mi brakuje.. więc prosił bym was bo chcę się dowiedzieć jak wy zyskiwaliście masę i w jakiej kolejności podczas zwykłego dnia brać takie pierdoły :



- Gainer ( mass acceleration )

- Dextroza (olimp)

- Kreatyna

- BCAA (proszek)

- Białko ( ultra )

- Węglowodany (carbo)

- Glutamina (pillsy)

- Troche kolagenu ( flexit pillsy)

- Izotoniki ( hota musze z rana może znacie lepsze izo piszcie )




Interesuje mnie jedynie kolejność i skuteczność jeżeli czegoś istotnego brakuje nigdy nie miałem osobistego trenera możecie pisać pomóc i jak wy zyskiwaliście mase podczas cięzkiej pracy ale skutecznie. ?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
„ dużo za młodu trenowałem mam 22 lata „
Ogarnij się ....
Twoje podejście jest bezsensowne
Myślisz ze kupisz 5 kg kurczaka i tonę supli i to załatwi sprawę ?
Zacznij od podstaw , większość supli kupiłeś na marne
Wysłana -
jw tym bardziej ze jak napisales jestes osoba ktora raczej podchodzi do tematu rekreacyjnie.
zostaw sobie BCAA, bialko, kreatyne, reszta zbedna skup sie na tym aby podciagnac bardziej odzywianie i dobry trening
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź