SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywka na przyrost masy

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1533

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 117
Witam,

Od razu uprzedzam, że w temacie jakichkolwiek suplementów jestem kompletnie zielony, dlatego zwracam się do Was z prośbą o radę.

Jakieś 8 miesięcy temu ważyłem ponad 80 kg (182 cm wzrostu), które głównie stanowił mój brzuch, postanowiłem wziąć się nieco za siebie i zacząłem nieco trenować w domu. Zawsze byłem bardzo szczupły, jednak zła dieta i siedząca praca zrobiły swoje.

Z początku były to głownie pół godzinne ćwiczenia fitness'owe jednak po jakimś czasie włączyłem w nie również ćwiczenia siłowe. Udało mi się po paru miesiącach zbić wagę do 75 kg, z którą czułem się bardzo komfortowo. Teraz ćwiczę regularnie 6 dni w tygodniu ze sztangą, robię brzuszki itd. jednak znowu straciłem nieco kg dochodząc do 73 kg.

Rozważam w tym momencie stosowanie właśnie suplementów (jakiegoś białka czy coś) żeby nabrać nieco masy, którą mógłbym systematycznie ćwicząc zamieniać w mięśnie a nie żeby odkładała mi się ona na brzuchu jak wcześniej :)

Chciałbym Was prosić o poradę co mógłbym stosować i na jakie suplementy się zdecydować.

Z góry dzięki :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 117
EDIT:
Kupiłem w SFD takie coś: https://sklep.sfd.pl/Olimp_Profi_Mass-opis26358.html