SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o białku!

Odżywka białkowa przy odchudzaniu :)

Wysłana -
Skoro zalezy Ci na utrzymaniu masy miesniowej to zainwestuj w jedzenie nie w prochy. Dieta to absolutna podstawa, a wszystko inne to tylko dodatki, ktore maja pomoc w dojsciu do zamierzonego celu. To jak z czytaniem. Zeby nauczyc sie czytac ( zbudowac miesnie ) najpierw musisz nauczyc sie alfabetu ( dieta ). Innej drogi nie ma. Nakreciles sie widze na to bialko i sie upierasz ale 1200 cal Cie wyniszczy i mozesz zjesc wszystkie suplementy swiata, a i tak nic nie pomoga.

Edit: Napisales w trakcie odpisywania.

Dieta to nie jest kwestia samych kalorii. Mozesz zjesc na sniadanie 4 twixy i juz masz 1500 cal, ale jak latwo sie domyslic nie spelni to Twoich wmagan zywieniowych. Musisz obliczyc ile bialka / tluszczu / weglowodanow dziennie potrzebujesz. Pozniej ulozyc konkretne posilki na caly dzien co okolo 3h i zobaczyc czy wyciagniesz z nich tyle skladnikow ile potrzebujesz. Jesli nie - siegasz po proszki. Po prostu szkoda pieniedzy na bialko jesli wymagana ilosc dostarczysz z jedzenia. Poza tym jesli nieswiadomie przesadzisz z bialkiem to uzyskasz efekt odwrotny do oczekiwanego. Rzuc okiem na linki podwieszone w dziale odchudzanie. Masz tam krok po kroku napisane jak obliczyc zapotrzebowanie i ulozyc diete.


Zmieniony przez - mumakil w dniu 2010-03-26 22:50:37

Zmieniony przez - mumakil w dniu 2010-03-26 22:51:44
Wysłana -
ale wiesz co mumakil, imho niech kupi to bialko skoro sie tak nastawil i nie szkoda mu kasy. jakby nie patrzec to dodatkowe kcal, co w jego wypadku jest bardzo potrzebne.

MavSer mowisz ze schudles 8kg przy diecie 1000/1200kcal, pytanie tylko schudles z czego ? niestety nie spadlo Ci 8kg tluszczu, pewnie z polowa to miesnie.

sciagnij sobie jakis kalkulator zapotrzebowania i zobacz ile potrzebujesz kalorii przy Twojej wadze zeby byc na zero przy treningu 3x w tygodniu.

piszesz ze chorujesz na brak czasu, wiesz co .. to tak jak kazdy z nas wystarczy poswiecic 30 min wieczorem kazdego dnia na przygotowanie posilkow na nastepny dzien, nie mow mi ze nawet tego nie masz.

a swoja droga, dostarczas organizmowi jakies zdrowe tluszcze ? nie wiem czy wiesz ale one pomoga Ci schudnac i jednoczesnie nie zapasc na jakas chorobe lub spieprzyc sobie gospodarke lipidowa.

jesli nie chcesz calkowicie zgubic miesni to radzilbym Ci podejsc do tematu z glowa. ale wiadomo zrobisz jak chcesz

Zmieniony przez - elemelas w dniu 2010-03-26 22:56:18
Wysłana -
No jak ma za duzo pieniedzy to moze kupic, moze przynajmniej w smaku mu podejdzie ^^
Wysłana -
Dobrze widze ze musze troszke urozmajcic swoje jedzenie :)
Co do tych lipidow nie siedze w temacie i nie wiem za bardzo ocb.
No i czy np jak kupie to bialko to musze do tego jakies aminokwasy itp bo ja sie na tym nie znam ...
Wysłana -
Poszukaj w internecie dziennika vitalmaxa. Tam uloz sobie diete i program sam wszystko Ci obliczy. Ile brakuje Ci bialka tluszczow, a nawet aminokwasow. Wtedy wroc, wklej diete i ewnetualnie doradzimy Ci co kupic. Swoja droga to aminokwasy bardziej wskazane niz bialko jesli chcesz chronic miesnie.
Wysłana -
widze, ze nie rozumiesz co do Ciebie pisza ludzie. ustal diete na 5 posilkow dziennie, policz zapotrzebowanie kaloryczne, w Twoim przypadku pewnie to gdzies 3000 kcal. odejmij od bilansu z 400 kalorii, cwicz codziennie lub co drugi dzien aerobami, dolac zdo tego tening silowy i chudnij. suplementy maja zadanie uzupelniac braki, a nie jet calkowicie wypelniac.
Wysłana -
Ułozylem sobie dietke (1 dzien) na ktorej spokojnie daje rady wytrzymac :)
Pon:
Sniadanie-2x kromka razowego chleba jedna z plastrem lososia 2 z plastrem szynki drobiowej. 2 małe pomidory, Miseczka musli z mlekiem.
Deugie sniadanie- jabłko
Obiad ok godziny 15( nie mam mozliwosci wczesniej)
Gotowana piers z kurczaka + brokuły
Kolacja-gotowana mieszanka warzywna + jogurt
Po treningu banan badz jabłko

Na takim czyms mam sie wzorowac ?
I czy ten dzien posiada odpowiednie składniki?
Wysłana -
Witajcie,
Potrzebuję pomocy.
W czerwcu 2016 roku zaczęłam odchudzanie. Dieta + ćwiczenia w domu.
Zaczęłam od wagi 103 kg przy wzroście 174 cm.
Do czerwca 2017 osiągnęłam wagę 80 kg i wszystko stanęło w miejscu.
Później pojawiły się problemy w życiu, przestałam ćwiczyć i zaczęłam zajadać nerwy i stresy (oczywiście slodyczami).
Na dzień dzisiejszy wiążę 93 kg. Mam 31 lat i wiem, że to ostatni dzwonek żeby coś z tym zrobić.
Proszę o pomoc i odrobinę motywacji.
Z góry mówię, że powróciłam do codzennych ćwiczeń na stepperze (30 min dziennie), 2 litrów wody i 5 posiłków. Ale od miesiąca waga się waha 3 kg w dół, 3 do góry.
Chętnie poczytam co możecie mi zaproponować. Sama na pewno nie dam rady...
Wysłana -
Jesli waga sie wacha ro znaczy ze dieta pewnie raz tak raz tam. To jest podstawa. Przy odpowiedniej kaloryce plus cwiczenia waga idzie w dol az milo patrzeć. Zajrzyl w dzial odzywianie i ladies sfd. Wszystko powoli i do przodu. Tak na przyszłość to zaloz nowy temat nie "zaśmiecajac" czyjegoś ;)
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź