SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywianie w celu poprawy sylwetki.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1734

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 567
Witam.
Od startu zacznę, że nie jestem profesjonalistą. Chcę podejść do tego uczciwie, ale nie chcę podchodzić niczym profesjonalista by na samym starcie nie przeżyć wypalenia z powodu niepowodzeń.

Pracuję w systemie zmianowym. Od 23:00-8:00nocka, i 8:00-18:30 dniówka.
Jeżeli chodzi o ćwiczenia to stawiam na ćwiczenia z własną masą ciała/ drążek/ hantle z możliwością zwiększania obciążenia/ poręcze do pompek. Od wiosny dorzucę jeszcze rower.

Wzrostu mam 181cm, masy ciała jakieś 88kg, przy tym okropne boczki.
Dotychczas jadłem dużo słodyczy, fastfodów/ i ogromne, nieregularne posiłki.

Nie chcę bawić się w ważenie produktów. Zależy mi na stworzeniu optymalnie zdrowego i dopasowanego pod moją osobę jadłospisu. Cele jest zrzucenie paru kg, i rozbudowa mięśni.

Mam jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób jeść w pracując w systemie zmianowym? Odwracać kolejność, czy jak?

Posiłek1
3łyżki płatków owsianych/ jogurt naturalny/ garść rodzynek/ banan
Posiłek2
Bułka ciemna/ z szynką własnej produkcji(bądź inną wędliną)/ziarna słonecznika
Posiłek3
Bułka, pół piersi kurczaka/ jabłko
Posiłek4
Ryż(bądź ziemniaki)/mięso(różny rodzaj) surówka(bądź buraczki)
Posiłek5
Serek wiejski/ siemie lniane
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17681 Napisanych postów 132075 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460293