SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Ocena treningu przód tyl początkujący

Wysłana -
Część. Minelo kilka tygodni wiec chciałbym zmienic cw. Cwicze od 8 miesiecy i obecnie na masie jestem. Wiek 22. 4 dni pon wt czw pt.

1 dzien przod
Wyciskanie sztangi na poziomem 12 10 8 8

Przysiad 12 10 8 8
Wykroki 4x 15 na noge
Ohp 12 10 8 8
Uginanie sztangi 4x 10
Rozpietki na maszynie 4x10

2 dzien tyl
Wioslo nachwyt 12 10 8 8
Przyciaganie wyciagu górnego waski chwyt mlotek 4x10-12
Wioslowanie na maszynie 4x10
Uginanie nog na maszynie na dwojki 4s
Face pull 3x20
Wyciskanie francuskie siedząc sztangi 4x12

4 dzien przod
Wyciskanie hantli na poziomej 4s
Wyciskanie hantli na 45 stopni 4s
Przysiad 4s
Wypychanie nog na suwnicy lezac 4s
Wyciskanie na barki hantli 3s
Unoszenie na boki 3s
Serie uginanie na biceps 15kg x10 10kg x10 5kg x10 X3

5 dzien tyl

Martwy ciag 4s co 10kg
Wioslo podchwyt 4s
Przyciąganie drazka szeroko na maszynie 4s
Unosznie wzdluz tulowia sztangi 3s
Uginanie nog na dwojki 4s
Prostowanie ramion na wyciagu gornym pod chwytem jendoracz 4s

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Poza tym, że trening przodu zacząłbym od ćwiczeń na nogi to jest całkiem nieźle. Pilnuj techniki i diety.
Wysłana -
Wiem o tym. Ale klata jest u mnie slaba i chca ja puscic na pierwszy ogien. A na nogi czy robie jako pierwszy miesien czy drugi wyniki sa podobne.
Wysłana -
A sciagasz lopatki? Robisz mostek? Tu nad technika trzeba zapewne popracowac.
Wysłana -
Jesli chodzi o wyciskanie na klate. Robie mostek przy czym stopy trochę w tyl , lopatki do siebie i barki sztywno klata wypieta schodzenie ze sztanga do klaty lokcie po skosie schodza.
Wysłana -
Inferno444
Jesli chodzi o wyciskanie na klate. Robie mostek przy czym stopy trochę w tyl , lopatki do siebie i barki sztywno klata wypieta schodzenie ze sztanga do klaty lokcie po skosie schodza.


To zobacz jak będzie szło podczas nowego planu, rozpoczęcie treningu od klatki może się sprawdzić.
Wysłana -
Możliwe ze uda mi sie jutro nagrac wyciskanie to podrzuce. Mma pytanie co do rodzaju cw na mniejsze partie? Jesli chodzi o ćwiczenia na nogi klate plecy podstawowe cw mam schemat ktorego sie trzymam. Jesli chodzi o cwiczenia na barki triceps barki i izolacje na plecy mozna co trening lub dwa zmienic cos np. Seria więcej lub mniej, powtórzeń tez inna ilość czy tez mniejszy lub wiekszy ciezar albo zmiana cwiczen ?
Wysłana -
?
Wysłana -
Sparafrazuj bo nie wiem o co Ci chodzi.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2018-08-06 08:51:45
Wysłana -
Ja bym już nie kombinował na tyle tylko ustalił stały schemat treningowy i tego się trzymał. Ewentualnie zmieniał co mikrocykl treningowy.
Wysłana -
W sumie dzisiaj wyprobowalem polaczenie serii w Uginanie lamanej na modlitewniku z uginanie hantli mlotkowo. Takie 3 serie. Tak samo z tricepsem bym zrobil.
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź