sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

Ocena treningu

Wysłana -
Witam. Zauważyłem ostatnio na zagranicznych forach tendencje do takich treningów jak poniżej:
Upper A
Bench 3x5
Incline Bench 3x8
Lat Pulldowns 3x8 (any grip)
Bent Over Rows 3x8
Curls 3x10/Reverse Flies 3x12 Superset

Lower A
Squats 3x5
Weighted Back Extensions 3x8
Leg Press 3x10
Leg Curls 3x10
Ab work 3x15/Calf raises 3x12 Superset

Upper B
OHP 3x5 Wyciskanie żołnierskie
Flies 3x10 Rozpiętki
Pullups 3x8 Podciąganie
Pendlay Rows 3x8
Face Pulls 3x12/Tricep pressdowns 3x10 Superset

Lower B
Front Squat 3x5
Romanian Deadlift 3x8 Rumuński martwy ciąg
Leg Extensions 3x10
Leg Curls 3x10
Ab work 3x15/Calf Raises 3x12 Superset

Wiem, że po angielsku, ale myślę, że wiadomo o co chodzi. Niektóre nazwy dałem przetłumaczone w nawiasie.
Od razu mówię, że w 3x5 i 3x8 i pozostałych jest wszędzie stały cięzar.
Dochodząc do sedna. Myślicie, że to dobry plan ? Nie za duża objętość ? Ogólnie powiem szczerze, że moja regeneracja nie jest zbyt dobra. Czy może wziąć jakiś trening i stosować rampę ?

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Bardzo dobry plan. Tylko pozostaje pytanie...ile masz lat, i jak długo ćwiczysz?
Wysłana -
Staż około 2 lat. Poziom około średniozaawansowany.
Wysłana -
Kiedyś trenowałem podobnym - daje w kość, jeśli masz problemy z regeneracją to postawiłbym na zwykłe fbw 3x w tygodniu, gdzie możesz sobie w podstawowych bojach stosować rampy
Wysłana -
Polecasz jakiś konkretny ? Jestem otwarty na propozycje.
Wysłana -
jakim planem trenowałes ostatnio?
Wysłana -
coś takiego http://www.sfd.pl/[tren]_push_pull_4_x_w_tygodniu_-t1114308.html 
Wysłana -
Ale najlepiej chciałbym coś na 3 dni na silce i 1 dzień w domu. No ewentualnie 4 dni na siłce.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź