sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Galeria Zdjęć

Dodaj odpowiedź

Ocena sylwetki

Wysłana -
wiek 23 lata
waga 78 kg
wzrost 175














Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
ciag dalszy













Wysłana -
cd













Wysłana -
ostatnia

Wysłana -
jak nogi??
jakie plany dalej?
jak byś to wyredukował teraz wyszła by fajna plażóweczka
Wysłana -
Swoją przygodę z treningiem zacząłem jakoś końcem podstawówki to taka zabawa z 4kg hantelkami była,w gimnazjum zdarzały się weekendowe wypady na siłownie. Systematycznie zacząłem trenować gdzieś ok 16-17 roku życia z początku robiąc trening ogólnorozwojowy jakieś 3-4 miesiące,nastepnie przechodząc do treningu dzielonego,mimo wszystko nie było praktycznie żadnej diety,troche supli a więc i rezultaty marne.W szczytowym okresie ważyłem jakieś 76 kg i wyciskałem swoją wagę 3x8 na ławce płaskiej to było jakieś 4 lata temu.Następnie przerwałem przygodę z siłownią,zdarzały się jakieś próby powrotu,wypady na siłownie lecz to nie był systematyczny trening,o odżywianiu już nie mówiąc.Powróciłem do treningów we wrześniu tamtego roku tzn od jakiś 8 miesięcy,ważyłem ok 75 kg,wyniki siłowe wyciskanie sztangi na płaskiej 3x8 65-70 kg,uginania ramion z hantlekami 3x8 16 kg hantleki. Do maja trenowałem w nastepujacy sposób :
poniedziałek: biceps-triceps-przedramię,wtorek:wolne,środa:klatka-brzuch,czwartek:wolne,piątek : naramienne-plecy-nogi,sobota-niedziela: wolne.Jeżeli chodzi o nogi to nie wykonywałem pełnego treningu tylko 6 serii przysiadów,3 serie wykroków i 3 serie martwego ciągu.Od maja wygląda to następująca: pon:biceps-triceops-przedramię,wtorek: brzuch,środa:klatka-barki,czwartek:brzuch,piątek:plecy-nogi,sobota,niedziela:wolne.

Wymiary(mięśnie napięte,ale bez pompy) :
przedramię: 33
ramię: 38
klatka: 112
udo: 56,5
łydka: 40
wyniki siłowe : wyciskanie na ławce płaskiej 3x8 85 kg,martwy ciąg 3x6 100kg,przysiad 3x8 80 kg,uginanie ramion z hantlami 3x8 20kg lub 3x6 22 kg hantelki.

Nie mam dopiętej diety staram się jeść co 2,5-3 godz pełnowartościowy posiłek i przestrzegać zasady 2-2,5 g białka,1,5 g tłuszczy,4-5 g węglowodanów na kg masy ciała w spożyciu dziennym.Niestety pracuje zmianowo w fabryce i w pracy nie mogę jesc tak często i tego co bym chciał,zdarzają się również nadgodziny.Jeżeli nie mogę zjeść normalnego posiłku to zazwyczaj popijam odżywka białkową.Na ten rok odpuszczę sobie raczej redukcje,nie mam aż tyle czasu i nie zawsze mogę zjeść tak jak powinienem.Stawiam sobie za cel zwiększenie wagi do 85 kg,ale bez zbytniego zalewania się,oraz poprawe wymiarow i wynikow siłowych tzn chciałbym dobic jeszcze te 2 cm w obwodzie ramienia do 40 i poprawić wyciskanie na ławce do 3x8 100 kg.Jeżeli chodzi o siłe nóg i plecow jest trochę słabo jeżeli chodzi o martwy ciąg,czy przysiady ale wynika to poniekąd z tego iż mam trochę krzywy kręgosłup i schorzenie Scheuermanna dlatego wolę nie przesadzac z ciężarem.Co tyczy się nóg zależy mi na klasycznej sylwetce,nie zamierzam jakoś specjalnie ich rozbudowywać.Z suplementów to arginina przed treningiem AAKG 7NUTRITION,kreatyna po treningu lub po posiłku BETABOLIC HI-TEC,od tygodnia l-karnityna przed głównym posiłkiem 100% CARNITYNE OSTROVIT i 2-3 razy dziennie koktajl białkowy obecnie mam HI-ANABOL HI-TEC (niezasmaczne).











Zmieniony przez - winiary_ w dniu 2017-05-22 12:37:41

Zmieniony przez - winiary_ w dniu 2017-05-22 12:49:15
Wysłana -
idzie do przodu ,ten sport to nie wyścigi.
warto by liczyc kcal jednak
Wysłana -
a nad czym warto popracować ? myślę że warto skupic się nad brzuchem,tricepsami i nogami.
Wysłana -
ja bym tutaj nie robił priorytetów na tym etapie , tylko skupił się na całej sylwetce
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź