SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Ocena planu treningowego fbw

Wysłana -

Waga : 67 kg

Wzrost : 177 cm

Cel treningowy : Budowa masy mięśniowej

Staż treningowy na siłowni : Ćwiczę w domu od około roku

Uprawiane inne sporty : Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Sztangielki, drążek

Dieta : Stosuje dietę 3285 kcal

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : Brak

Ostatnio przerabiany plan: fbw

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Nie mam pomiarów

Witam mam pytanie czy była by możliwość sprawdzenia planu jakim trenuje?
Dokładnie jest to fbw trenowalem zawsze splitem lecz planuje ćwiczyć fbw ze względu na lepsze efekty. Z góry dziękuję za pomoc

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Trening B

Zmieniony przez - Antek2003 w dniu 2018-08-10 10:18:15
Wysłana -
Można by pewne modyfikacje wprowadzić, a potrafisz wykonać wszystkie ćwiczenia poprawnie technicznie?
Wysłana -
Nie jestem pewien ale cały czas pracuje żeby bylo jak najlepiej z techniką. Jakie mogą być modyfikacje?
Wysłana -
Ja bym się bardziej oparł na ćwiczeniach złożonych unoszenie bokiem zastąpić jakimś wyciskanie stojąc, martwego ciągu nie wykonu? Przenoszenie jest skierowane na co?
Wysłana -
Przenoszenie hantli za głowę miało być na początku na klatkę ale tam zmieniłem że jest wyciskanie hantli na podłodze
Wysłana -
przenoszenie to takie wszystko i nic... w planie FBW zdecydowanie sa duzo lepsze opcje niz korzystanie z tego typu ruchu, zwlaszcza w kontekscie klaty
Wysłana -
Antek2003
Przenoszenie hantli za głowę miało być na początku na klatkę ale tam zmieniłem że jest wyciskanie hantli na podłodze

Może być taki zamiennik dla przenoszenia. A jak z wykonaniem martwego ciągu? Masz jakieś przeciwwskazania ?
Wysłana -