SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu treningowego fbw

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2245

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2064
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 15 lat

Waga : 67 kg

Wzrost : 177 cm

Cel treningowy : Budowa masy mięśniowej

Staż treningowy na siłowni : Ćwiczę w domu od około roku

Uprawiane inne sporty : Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Sztangielki, drążek

Dieta : Stosuje dietę 3285 kcal

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : Brak

Ostatnio przerabiany plan: fbw

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Nie mam pomiarów


Witam mam pytanie czy była by możliwość sprawdzenia planu jakim trenuje?
Dokładnie jest to fbw trenowalem zawsze splitem lecz planuje ćwiczyć fbw ze względu na lepsze efekty. Z góry dziękuję za pomoc

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12022 Napisanych postów 160367 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234165
jak wszystko jest w porządku to ok. jednak nadal bym byl za tym, aby technike treningową ktos mocno skontrolowal
1

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb
[email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 50 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2064
Trening B






Zmieniony przez - Antek2003 w dniu 2018-08-10 10:18:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator