SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Ocena planu na redukcje

Ankieta - proszę o pomoc

Płeć
Wiek
Waga
Wzrost
Cel treningowy
Staż treningowy na siłowni
Uprawiane inne sporty
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)
Dieta
Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)
Zażywane suplementy
Ostatnio przerabiany plan
Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)
Wysłana -
Czy taka rozpiska planu na redukcje jest dobra ? Co byście dodali i/lub zmienili ? Pozdroo

Pon
Drążek 4x5
Przysiady ze sztanga 10x5
Wyciskanie sztangi na lawce prostej 10x5
Zolnierskie 10x5
Wyciskanie sztangi waskim chwytem 10x5

Środa
Drążek 4x5
Wyciskanie hantli na skosnej 10x5
Wiosłowanie w opadzie tułowia 10x5
Martwy ciąg 10x5
Uginanie ramion sztanga lamana 10x5

Piatek
Drazek 4x5
Przysiady 10x5
Wyciskanie 10x5
Wyciskanie sztangi do czola 10x5
Uginanie sztangielek z supinacja 10x5
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Taki zapis 10x5 oznacza 10 serii po 5 powtórzeń ? Ile zajmuje Ci w takim razie taki trening bo objętość jest duża

Miskę trzymasz?
Wysłana -
@rion10 niee chodzilo mi o 5 serii po 10 powtorzen ;) Zle zapisalem... Diete mam w miare ulozona, co prawda tez mam do niej watpliwosci aczkolwiek bardziej co do tego planu treningowego i dlatego glownie o niego pytam ;)
Pozdroo


Zmieniony przez - Szprajt01 w dniu 2017-12-21 20:32:06
Wysłana -
Co byś nie zmienił w treningu to i tak od odzywiania w większej mierze redukcja będzie zależała.
Wysłana -
A daj jakieś informacje o sobie i jakim planem trenowałeś wcześniej, jakie ciężary w podstawowych bojach.
Wysłana -
Mam 20 lat, ok. 170 cm wzrostu. Ważę ok. 67-68 kg, mam bf na poziomie ok. 18% chcd zbic tak do 12-13 aby widac bylo miesni troche a nie tluszcz... Jesli chodzi o boje to raczej slabe nie wiem nawet dlaczego takie ale odkad zaczalem cwiczyc od nowa od listopada to co tydzien dokladam 2,5kg. Wyciskanie na plaskiej 30kg, przysiad 32,5kg, wioslowanie 25kg, martwy 37,5kg.


Zmieniony przez - Szprajt01 w dniu 2017-12-28 12:11:17
Wysłana -
I jak sie na to zapatrujecie ?
Wysłana -
Wyniki siłowe są bardzo początkujące więc trzeba je poprawić. Przysiady i martwy ciąg zawsze na początek treningów daj.
Dopnij dietę i możesz tak trenować.
Wysłana -
Ale jak moge zwiekszac progres ciezarowy na redukcji ? Czy jest to wgl mozliwe ? No bo na redukcji jest sie na deficycie kalorycznym wiec tej sily jest z automatu mniej ;) Czy jechac stalym ciezarem przez cala redukcje ? Poradzicie cos w tej kwestii ?
Wysłana -
na niektórych partiach mozan coś dołożyć, mozesz mieć np że w siadzie będzie progres a np w klatce się pogorszy, progres np moze być w podciąganiu jak ktoś warzy 100 kg i zredukuje 10 kg to musi podciągnąć 90 kg a nie 100
Wysłana -
szprajt
Ale jak moge zwiekszac progres ciezarowy na redukcji ? Czy jest to wgl mozliwe ? No bo na redukcji jest sie na deficycie kalorycznym wiec tej sily jest z automatu mniej ;) Czy jechac stalym ciezarem przez cala redukcje ? Poradzicie cos w tej kwestii ?


Siła jest też w dużej mierze też zależna od układu nerwowego ważne żebyś nie szalał z progresją żeby się ona za szybko nie zatrzymała.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź