SFD.pl Trening dla zaawansowanych

Dodaj odpowiedź

Ocena planu PUSH PULL

Wysłana -
Witam, zakupilem plan dietetyczny i treningowy z internetu i chcialbym zebyscie ocenili plan bo mi sie wydaje ze nie jest do konca dobry

Pon Pull
-Martwy 5s 8/6/6/4/4
-wioslo hantla 4s 8/8/7/6
-przyciaganie drazka wyciagu gornego podchwytem wasko 4s 12/10/10/8
-wznosy ramion w bok w opadzie tulowia 3s 12/12/12
-zginanie przedramion waskim chwytem ze sztanga 3s 12/12/12
-zginanie przedramion z hantlem opartym o kolano 3s 10/10/10
-wspiecia na palce z hantlami stojac 4s 20/20/15/15

Wt push

-przysiad ze sztanga trzymana na barkach 5s 8/6/6/6/4
-Wchodzenie na podwyższenie ze sztangą trzymaną na plecach 8/8/8
-Wyciskanie sztangielek na ławce dodatniej 10/8/8/8/6
-Rozpiętki z hantlami na ławce płaskiej 12/12/12
-Arnoldki - wyciskanie hantli nad głowę z rotacją 8/8/8/6
-Prostowanie przedramienia w pionie ze sztangielką 12/10/8
-Wąskie pompki na triceps. Diamentowe pompki 10/10/10


Czw Pull

-Wiosłowanie sztangą trzymaną nachwytem do klatki w opadzie tułowia 8/8/6/6
-Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem szeroko 12/12/10
-Przyciąganie liny z wyciągu górnego do klatki piersiowej 12/12/12
-Zginanie przedramienia z hantlem na modlitewniku 12/12/12
-Zginanie przedramion z hantlami z rotacją nadgarstka siedząc na ławce 90 stopni 12/12/10
-Martwy ciąg na prostych nogach z hantlami 12/10/10/8
-Wspięcia na palcach stojąc ze sztangą trzymaną na plecach 20/20/15/15


PT Push

-Przysiad bułgarski z hantlami – wersja dla mięśnia czworogłowego uda 10/8/8/6/6
-Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 8/8/6/6/4
-Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w dół 10/10/10
-Wyciskanie sztangi nad głowę 8/8/6/6
-Odwodzenie ramion w bok ze sztangielkami 12/12/12
-Prostowanie ramion z gryfem trzymanym podchwytem z wyciągu górnego 10/8/8
-Prostowanie ramion z hantlami za siebie w opadzie tułowia 10/10/10

Po kazdym treningu 10 min cardio

Czy nie jest tu za duzo tricepsu ? wiadomo ze triceps juz dostaje przy kazdym wyciskaniu a potem jeszcze 6 serri az.. zrobilem dopiero 3 treningi wiecj nie wiem czy zdaze sie zregenerowac po kazdym bo po 1 dniu push triceps czulem niezle zajechany.. Ogolnie co sadzicie o tej rozpiscie ? poprzednio cwiczylem FBW prawie pol roku a staz ogolnie 3 lata z przerwami. Cel to masa



Zmieniony przez - jax_10 w dniu 2018-02-12 21:04:20

Zmieniony przez - jax_10 w dniu 2018-02-12 21:08:42

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Witaj


Plan generalnie nie jest tragiczny ale ma za dużą objętość. Może być ciężko z regeneracją przy takiej ilosci ćwiczeń.
Wysłana -
a czy metoda progresji taka jak tu jest piramidka np w wyciskaniu plasko 8/8/6/6/4 nie jest juz przestazala i malo efektywna ? bo czytalem takie opinie

a co do regenracji... jak cwiczylem fbw na plaskiej robilem 5x5 85/95/100/110 na 5 powtorzen i w ostatniej 115 na 4 ,, dzis zrobilem 95 dwie serie na 8 potem dwie serie 100kg po 4 razy a w ostaniej 105 na 2... Nie wiem czy to przez zmiane ilosci powtorzen czy za krotka regeneracja wlasnie .. Chyba odpuszzcze sobie ten plan jednak



Zmieniony przez - jax_10 w dniu 2018-02-13 16:47:12

Zmieniony przez - jax_10 w dniu 2018-02-13 16:49:35
Wysłana -
Piramidka na jakiś okres czasu jest okej.


Ale w wyciskaniu właśnie przez nią mogły spaśc Twoje wyniki z tego wzgledu, że na 95 x 8 / 8 i 100 x 4 zamęczyłeś mięsnie.
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź