SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ocena planu FBW

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3034

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć, chciałbym Was prosić o ocenę mojego planu treningowego, który mam zamiar wdrożyć. Jestem dość początkujący ale sport mi zawsze towarzyszył (siatkówka, trochę ćwiczeń z własnym obciążeniem i czasami wypady na siłownię z kumplami), teraz chcę to uregulować. Mam zamiar ćwiczyć dwa razy w tygodniu (czwartek i sobota/niedziela) a w poniedziałek uczęszczać na boks/ew. mma we wtorek.

A :
1. Przysiad ze sztangą trzymaną na karku 12:10:8:6
2. Podciąganie nachwytem (chodzi o kontrolowane opadanie, nie dam rady się tyle razy podciągnąć) 4x10
3. Wyciskanie na ławce płaskiej 12:10:8:6
4. Wznosy hantli bokiem 4x10
5. Pompki na poręczach 3xMAX
6. Uginanie ramion na modlitewniku 3x10
7. Planki 5x1min

B :
1. Martwy ciąg 12:10:8:6
2. Wykroki z hantlami 4x10
3. Wyciskanie hantli leżąc 12:10:8:6
4. Wyciskanie sztangi zza karku stojąc 12:10:8:6
5. Wyciskanie sztangi łamanej wąskim chwytem leżąc 3x10
6. Zginanie przedramion z hantlami z rotacją 3x10
7. Wspięcia na palce z obciążeniem 4x10


Zmieniony przez - Limbitz w dniu 2017-06-23 11:51:01
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17702 Napisanych postów 132168 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460711