SFD.pl Trening dla początkujących

Dodaj odpowiedź

Ocena planu

Wysłana -
Witam, po ok. pół roku ćwiczeń w domu( pompki, uginanie łokci z hantlami) przeniosłem się na siłownię. Chodzę od tygodnia i mam zamiar regarnie chodzić 3 razy w tygodniu. Jako że jestem początkujacy to prosiłbym o ocenienie mojego planu

A
-Wyciskanie żołnierskie
-uginanie przedramion ze sztangą
-Wyciskanie sztangi leżąc
-przysiady tylne
-wiosłowanie
B
-martwy ciąg
-Uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku
-Wyciskanie sztangielek siedząc
-wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim
-przysiady przednie

Tydzień 1- A/B/A

Tydzień 2- B/A/B

ten plan znalazłem jakiś czas temu i niewiem czy przypadkiem nie na tym forum

Mam jeszcze 2 pytania
1. czy dołożyć jakieś ćwiczenia np. na brzuch albo na nogi(poza tymi przysiadami)?

2. Z jakim ciężarem wykonywać ćwiczenia? 70% maksymalnego? przy założeniu że robię 5 serii po ok 8 powtórzen

Z góry dzięki
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Zaczynaj trening od dużych partii . A tu masz straszny harmider . Leć nogi,plecy,klatka,barki,biceps,tric, brzuch . Warto dać dwa ćwiczenia na nogi aby zaangażować przód i tył oraz na barki żeby każdy akton przećwiczyć . Nie ma ćwiczeń na triceps i brzuch



Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2018-07-03 22:36:55

Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2018-07-03 22:40:27
Wysłana -
Masz gotowca w temacie podwieszonym, wiec po co kombinujesz?
Wysłana -
bierz gotowca z forum, masz treningi na cały rok rozpisane, kolejna sprawa zaczyna się trening od największych grup mięśniowych koncząc na małych
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź