SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Ocena masy- czy ide w dobrym kierunku ?

Wysłana -
Cześć. Po wielu przeczytanych tematach tu i ówdzie oraz wielu postach wzialem sie po paru cyklach masy redukcji ktore i tak szly średnio do przylozenia sie do treningu i diety w 100%. Mozna powiedzieć ze ukladam sobie dzien, tydzien , miesiąc pod silownie. Od poczatku czerwca zacząłem mase. Mimo dosc granicznego bf trzeba bylo masowac gdyz miesni bylo malo. Okolo 2 tygodnie bylem na zerze i 2-3 tyg dodalem 200-300 kcal gdzie obecnie lece na 3300 kcal. Wstawię 2 zdjęcia początek masy 1 tydzien i miesiąc pozniej . 2 zdjecia po treningu plecow i dwojek więc trochę inaczej. Jesli chodzi i wage to poszło jakies 2-2.5kg i w pasie plus 2 cm. Wyniki silowe na martwy plus okolo 5-7 5kg Przysiad plus 5kg wyciskanie na klate plus 2.5kg.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
To wstaw te zdjęcia i ocenimy
Wysłana -
..

Wysłana -
Nie zauważyłem ze nie dodalo.

Wysłana -
Nie możesz przesadzać z kaloriami , dwa cm w pasie w tak krótkim czasie to troche słaby wynik
Wysłana -
Zostać z jakies 2 tygodnie na tej kaloryce i zobaczyć co będzie?
Wysłana -
Zapotrzebowanie wylicz wg wzoru
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html 
Wysłana -
Jeśli chodzi o wyglad to niby poszło ciut kg i w pasie cm lecz przy klacie udzie bic praktycznie nic a ogolnie miesnie troche lepiej widac mimo ze tluszcz je zaslania. Dalem zwyzke kalorii ponieważ nie chciala ki ruszyc klata. Od paru tygodni caly czas nie moge przelamac 5x5 75kg w wyciskaniu lezac i wyciskaniu hantli 27 5kg i 45 stopni 25. Robie tu 4 serie po 8-21powtorzen - mniej co serie. Nie wiem czy masa nie idzie bo jest tluszcz choc z drugiej strony jak zejde z tłuszczu to bedzie patyk.
Wysłana -
W zapotrzebowaniu jak mamy ilosc czasu treningu to czas kiedy cwiczymy? Nie liczymy czasu przerwy miedzy seriami? Trening trwa czesto 80min a tu policzylem jako 45min.

9.99 x78kg + 6.25 x 180 - 4.92x22 + 5 = 1800kcal

4x45min x8 + 4x6% z 1440kcal = 1800/7 = 270kcal

2060 + 400 ( neat) = 2460kcal

10% z 2460 = 246

2460 + 246= 2700kcal.
Dobrze?
Wysłana -
Licz cały trening a nie tylko aktywny czas ćwiczen.
Wysłana -
W takim razie wychodzi 2900kcal
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź