SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Ocena i ulepszenie elementów diety proteinowej (Dukan).

Wysłana -
Spróbuj, może Ci się uda zbudować masę mięśniową, wyjdź na przeciw fizjologii.
Wysłana -
Ale po co ten sarkazm? Tak Cię irytuje, że ktoś wybrał nieodpowiednią według Ciebie dietę?
Wysłana -
Nie, po prostu dostałeś wcześniej klarowne wypowiedzi, a nadal pytasz się o rzeczy abstrakcyjne.


Zmieniony przez - dudee w dniu 2018-06-23 11:22:41
Wysłana -
Ta dieta nie jest nieodpowiednia według nas, tylko według nauki i praw fizjologii organizmu człowieka. To nie jest wybór samochodu, gdzie mi się nie podoba bmw, a Ty uważasz, że jest ok.
Wysłana -
Zgadza się.
Wysłana -
Hallkell
Po prostu wynika to z mojej niewiedzy w tym zakresie. Rozumiem, że przy deficycie kalorycznym i ze źle zbalansowaną dietą nie ma szans by zbudować mięsień.


to moze inaczej. wiesz co to za nauka fizyka? a no wlasnie. wiec zadaj sobie sam pytanie, tak na chlopski rozum, w jaki sposob chcesz cokolwiek zbudowac na deficycie kcal skoro Twoj organizm dostaje mniej energii niz potrzebuje?
Wysłana -
Panowie, proponuje jeszcze raz przeczytać mój pierwszy, dzisiejszy post. Pisałem tam, że rozważam "trening domatora", ale raczej nie widzę sensu, ponieważ mięśni i tak nie rozwinę przy takim deficycie i pytałem o potwierdzenie. Za to dostaje jakieś niezbyt mądre docinki, które później reszta powtarza nie pamietając o czym pisałem. Wyluzujcie, bo nie wypowiadam się ex cathedra, tylko jako laik do specjalistów.

Co do mojej diety. Obecnie przekraczam -zazwyczaj- minimalnie dzienne zapotrzebowanie na tłuszcz w przypadku diety 1200 kalorii i to nie niskotłuczowej. Opieram się na tym https://portal.abczdrowie.pl/dzienne-zapotrzebowanie-na-tluszcz  Ogólnie widełki diety to 1100-1400 kalorii obecnie. Przekraczam za to norme białka jak na taka diete. Organizm dostaje codziennie wszystkie niezbędne minerały i witaminy. Wypijam 2-2.5 litra płynów. Obecna waga to 83.5kg i czuję śie po prostu świetnie. Kondycja też super. Dzisiaj po ponad godzinnym biegu z interwałami wydawało mi się, że mogłbym biec i kolejna godzinę. Z dziwnych rzeczy, prawie się nie pocę. Nie planuję jednak intensywnego treningu siłowego, a pewnie to macie na myśli pisząc, to co piszecie. Po treningu siłowym czuję sie po prostu lepiej i taki amatorski byłby najprawdopodobniej pomocny, żeby nie spalić mięśni.


Zmieniony przez - Hallkell w dniu 2018-06-23 13:08:18
Wysłana -
Myślę, że dalsza dyskusja nie ma sensu. Nie wyciągnąłeś wniosków z tego co pisaliśmy, więc nikt nic tutaj już nie pomoże. Widocznie jesteś jedną z osób, która musi uczyć się na własnych błędach żeby zobaczyć swoje błędy. Dalsza dyskusja nie ma sensu. Nie uzyskasz pomocy na tym forum w kierunku, o który pytasz. Zapraszam na fora przeznaczone diecie Dukana i wszystkim co z nią związane.
Strona 3 z 3