SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Ocena diety oraz zapotrzebowania

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 20
Płeć Mężczyzna
Cel Budowa masy mięśniowej
Waga 94-5kg
Wzrost 204cm
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) 12-15%
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) Siłownia 4x w tygodniu plan 5/3/1
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) Koszykówka codziennie po 1,5h dziennie, mecze w weekendy
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie Dieta redukcyjna 3200kcal, aktualnie stosuje diete ze zrzutu ekranu
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) Krew w porządku, jeśli chodzi o reszte to czuje sie dobrze i raczej nie ma obaw by sie martwic o zdrowie
Stosowana lub planowana suplementacja Beta alanina 6g dziennie
Wysłana -
A ja wam na szybko wrzuce info o cyckach za 9.99 w lidlu i biedrze
Wysłana -
Jeśli cycki są w promo to trzeba korzystać, bo kto nie lubi cycków :)
Wysłana -
Od tego są specjalne tematy. Zapraszam do wrzucania informacji właśnie tam.

http://m.sfd.pl/__TANIE_KUPOWANIE__-t984421-s419.html 
Wysłana -
Mijają 2 tygodnie od ustalenia tej liczby kcal, obwody stoją w miejscu, jedynie udo +1. Czy warto dorzucac z 300kcal czy jeszcze poczekac?
Wysłana -
Możesz jeszcze się wstrzymać.
Wysłana -
Z 300kcal bym się wstrzymała, ale po 1-2 tyg jesli nie pójdzie nic w górę, warto zastanowić się nad np.: dodaniem 100kcal na początek i obserwować, zawsze można w razie W dodać.
Wysłana -
150-200kcal to ilość, którą można podbić. Oczywiście jeszcze warto poczekać. Niekiedy trzeba czasu.
Strona 7 z 7
Dodaj odpowiedź