SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź Kliknij i dowiedz się więcej o budowaniu masy!

Ocena diety na masę dla kobiety

Ankieta - proszę o pomoc

Wiek 23
Płeć K
Cel sucha masa mięśniowa
Waga 61
Wzrost 169
Poziom bf (zdjęcie poglądowe) -
Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?) -
Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni) basen, zumba, siłownia
Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie redukcyjna
Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie) dobry
Stosowana lub planowana suplementacja brak
Wysłana -
Proszę o ocenę diety na masę. Od kilku tygodni byłam na redukcji podczas której udało mi się zrzucić ok 7kg, redukcję kończyłam na 1700 kalorii. Teraz chcę zacząć budować suchą masę mięśniową zaczynając od "0" kalorycznego i stopniowo dodając kalorii. Czy kalorie jak i rozkład makroskładników jest odpowiedni ?










Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Napewno chcesz budować mase ?
Wysłana -
Szczerze? Po obejrzeniu tych zdjęc pomyślałam, że to zdjęcia sprzed redukcji. Dieta jest kiepska, bo tylko ten środkowy posiłek nie jest oparty na przetworzonej żywności, chociaz do ideału mu daleko. I to nie ze względu na ziemniaki, tylko standardowe chude mieso podlane olejem kokosowym, abstrah**ąc od tego, jak się je ziemniaki z kasza, ale to rzecz gustu.



Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-06-15 12:03:49

Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-06-15 12:05:10
Wysłana -
to tylko przykładowy dzień diety, kasza i ziemniaki są po prostu rozłożone na dwa posiłki, mięsa zamieniam na jakie tylko się da, i w każdym posiłku są jarzyny. Wydawało mi się, że jak dołożę trochę mięśni to sylwetka się porawi
Wysłana -
Sylwetka sie poprawi, jak się zmieni stosunek mięsni do tłuszczu. Jak przy tym poziomie bf dasz nadwyżkę kaloryczną, to się zalejesz. Ewentualnie pozostaje praca na bilansie zerowym, skoro jesteś po redukcji to trzeba dac ciału odpocząć. Osobiście to bym tu jeszcze sporo poredukowała. A co do diety - w pierwszym posiłku - mąka i to niemało. W trzecim 150 g chleba.
Wysłana -
A jak by od tego bilansu odjąć 300 kalorii i na tym redukować?
Wysłana -
2000kcal to taki rozsądny pułap, potrzymałabym go ze 2-3 tygodnie, żeby od redukcji odpocząc i zobaczyć jak ciało reaguje. Zdecydowanie przyciałabym tłuszcze, do 1 g na kg masy ciała, poza tym niezależnie od bilansu 40 g oleju kokosowego dziennie to za dużo moim zdaniem. Przy tłuszczach też wazne jest urozmaicenie i zachowanie proporcji kwasów tłuszczowych.
Wysłana -
Ok zastosuje się do tych porad. A po tych 3 tyg do ilu było by dobrze uciąć kalorie?
Wysłana -
Ech.. Po trzech tygodniach zobaczysz co się dzieje.. Moze się okazać, ze na tym bilansie, jei poprawisz jakość jedzenia tez będą spadki. Wtedy nic nie zmieniasz, nie ma potrzeby. Ewentualnie trochę podnosisz aktywność, dodając np interwały. Cięcie kcal to ostateczność. Jesli trzeba będzie utnij ze 300. I potem cyklicznie - są spadki, nic nie zmieniasz, jak nie ma, dodajesz aktywnosc. Potem znowu wchodzisz na bilans zerowy, odpoczywasz. Tu się nie da wszystkiego teoretycznie zaplanowac, z kalendarzem i kalkulatorem. Obserwujesz - reagujesz. Powodzenia.


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-06-15 13:28:08
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź