SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

Ocena diety ( w końcu! )

Wysłana -
Cześć ;) Chciałbym Was prosić o pomoc w sprawie diety.
Zdjęcie sylwetki (mile widziane): w załączniku
Wiek : 18
Waga : 91
Wzrost : 194
Staż treningowy: regularnie prawie pół roku, wcześniej miałem jakieś krótkie epizody z siłownią
Obwód pasa : koło 90 będzie :(
Obwód klaty: 105-106
Obwód uda: 59
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): czasem jakiś rowerek albo rolki, ale nie regularnie :) i wf w szkole - 3 godziny w tygodniu
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nie ma
Stan zdrowia: raczej git
Preferowane formy aktywności fizycznej: wszystko, ostatnio złapałem zajawkę na kalistenikę
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : witaminki :D
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: oj moje odżywianie było tragiczne, w sumie dalej jest, jem raczej byle co, cud że mnie bardziej nie zalało
Wrażliwość na stymulanty: chyba nie
Możliwosci finansowe: raczej bez problemowo
Cel/problem/opis: Chcę przybrać na masie - bo mimo że ważę nie tak mało, to wyglądam jak szczypior, cel mam żeby dojść do 40 w bicu ( ale mięśnia, a nie tłuszczu ) i generalnie chciałbym mieć estetyczną, SMUKŁĄ, wysportowaną sylwetkę... Chciałbym się poradzić Was w sprawie diety, którą wklejam oczywiście poniżej - czy jest dobra, co zmienić itd. Jeśli chodzi o gainer w diecie - wiem że na jego miejscu mógłby być pełnowartościowy posiłek, ale naprawdę nie mam tyle czasu żeby siedzieć w kuchni i gotować, więc wydaje mi sie ze to jest jedyna opcja. Pozdrawiam








Zmieniony przez - Onthor w dniu 2017-05-08 16:43:18
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Średnio to wygląda, sporo glutenu

Gainer już kupiłeś czy jeszcze nie, bo jeśli nie to można coś wykombinować zamiast.

Licz to inaczej, kurczak nie ma tyle fatu, wlicz mięso + olej na którym smażysz osobno
Wysłana -
gainera zostaw na okres potreningowy
do szkoły polecam omleta
dużo bułek, rano mozesz zastapic platkami owsianymi
brak warzyw? oraz unikaj gotowych sosów ze sloików


Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2017-05-08 18:29:37
Wysłana -
warzywa możliwie do każdego posiłku, ale nie wliczam. omlet hmm jajka na sniadanie i do szkoły nie wiem czy po 3 dniach nie miałbym dość :D poszukam jakiegoś innego zamiennika, ale no czas mam ograniczony żeby coś pichcić. gainera nie kupiłem jeszcze, jedynie co mam to białko i kreatynę ( której jeszcze nie jem ). okej wyglada to tak, posiłek o 19 to zwykłe chilli con carne, dla mnie to wygodne danie bo moge ugotowac wiecej i bedzie sobie czekało :D dziwnie dużo kalorii wyszło, nie wiem czy gramatury nie pomieszałem, ale chyba nie - jeszcze będę to analizował. Jak teraz to wygląda?






Zmieniony przez - Onthor w dniu 2017-05-08 18:47:32

Zmieniony przez - Onthor w dniu 2017-05-08 19:07:33
Wysłana -
białko przytnij do 200g
Wysłana -
a teraz?





Zmieniony przez - Onthor w dniu 2017-05-08 22:20:58
Wysłana -
ten gainer troche wadzi
Wysłana -
Eh no to może gainer po treningu a w szkole to samo co na śniadanie ? Zrobię więcej rano zapakuje i będzie elegancko ?
Wysłana -
Po co masz ten gainer na siłe, zastąp go posiłkiem i tyle. Z takim makro zrobisz bardziej wartościowy omlet
Wysłana -
Zawsze lepiej dostarczać kalorie z pożywienia niz z odzywki , gainer to jedynie bezposrednio po treningu
Wysłana -
Onthor
Eh no to może gainer po treningu a w szkole to samo co na śniadanie ? Zrobię więcej rano zapakuje i będzie elegancko ?


na pewno bedzie to lepsze rozwiazanie
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź