SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Ocena diety

Wysłana -
Warto abyś wrzucił jeszcze z dwa inne dni, abyśmy zobaczyli jak wygląda urozmaicenie w Twojej diecie.
Wysłana -
Kriso1987
W ostatnim posiłki nie ma wystarczająco białka poza tym posiłki są źle zbilansowane .


Na początku tematu pisałem, że białko na noc i tłuszcze zmniejszyłem, a dodałem węgle. Z tego tytułu rano białko i tłuszcze bez węgli. Lepiej się czułem jak mniej białka na noc jadłem, lepszy sen itd. Ale mogę zwiększyć białko jeśli jest taka potrzeba. Mógłbyś wypowiedzieć się jak powinno być B/W/T rozłożone? Kiedy wrzucałem rozpiskę nikt nie powiedział że jest źle zbilansowana tylko, że jest OK.

domer
Warto abyś wrzucił jeszcze z dwa inne dni, abyśmy zobaczyli jak wygląda urozmaicenie w Twojej diecie.

Codziennie praktycznie posiłki 2 i 4 mam inne. Żona ma dietę od znanej polskiej ,,Sportsmenki", i codziennie dostaję rozpiskę z przepisami na dania. Nie ma żadnej monotonii w tym co jem. Oczywiście makro zachowuje wg mojej rozpiski, zmieniam proporcję składników, coś dodam, coś wymienię. Czasami jak nie ma czasu to jajecznica wjedzie. Śniadania są codziennie w zasadzie takie same. Jajka jem na twardo a z reszty składników robię koktajl w blenderze. Posiłek 3 to również koktajl, zmieniam owoce, płatki, też nie ma monotonii. Kolacje to również koktajl w którym składniki wymieniam, np. płatki owsiane, jaglane, ryżowe + owoce rożne. Zdarza się że chleb żytni domowej produkcji + wędliny domowej produkcji wjadą na kolację.



Zmieniony przez - Kaziu90 w dniu 2018-04-11 10:09:17

Zmieniony przez - Kaziu90 w dniu 2018-04-11 10:13:43
Wysłana -
Tu masz o progu leucytynowym http://m.sfd.pl/art/Dietetyka_i_zdrowe_odżywianie/Co_to_jest_próg_leucynowy_-a1695.html a co do zbilansowania to jeżeli masz zapotrzebowanie np. T 100g to lepiej jest to rozdzielić mniej-więcej po równo czyli 5x 20 albo 4x 25 pomijając posiłek potreningowy.
Strona 5 z 5
Dodaj odpowiedź