temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6313

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 595 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9141

Panowie co sądzicie o tym supliku.
Zakupiłem go w USA kobieta ktora mi to sprzedawąła powiedziała ze jest to bardzo dobry suplement na początek ćwiczen.
btw. waze 70kg ćwicze juz 2 dzień diete mam
Proszę o opinie na temat tego SUPLEMENTU :D

Thermo Gain Information
That’s right! Regular thermogenics do nothing to help you keep all your hard-earned muscle while you’re dieting to get shredded!

Sure, some regular thermogenics might raise your metabolism to help you burn off some calories, but until now, no thermogenic has ever been designed to help you build muscle while burning those calories. Let’s face it: Bodybuilding without building muscle is like playing baseball without a ball. It just doesn’t work! You’re just wasting your time taking regular thermogenics if you’re looking for impressive size and cuts!

What's really important to remember is that dieting can often cause you to lose not only weight, but muscle as well. No bodybuilder wants to lose muscle. So what's a bodybuilder to do if he wants to build muscle while dieting?

MuscleTech researchers have come up with the answer, and it’s called THERMOGAIN™.

When added to your hardcore workouts, THERMOGAIN builds more muscle with deeper cuts!
THERMOGAIN is powered by scientifically proven ingredients that will help you burn calories and build rock-hard muscle at the same time. MuscleTech researchers loaded the proprietary blends in THERMOGAIN (ALPHA-GAIN™ and INCINERATE™) with ingredients that are scientifically proven to deliver results.

As any hardcore lifter knows, training hard and eating right are critical parts of building the quality muscle needed to turn heads. Now you can get on the same supplement that top pro bodybuilders are already using to help ignite thermogenesis, crank up workout intensity, and build muscle with deeper cuts! In fact, THERMOGAIN starts burning calories and building muscle right after you take a serving before you train! You’ll finally be able to take a stroll down to the other end of the rack and grab hold of some serious steel.

The question you have to ask yourself now is, “Am I really going to get as big and lean as I could by using a regular thermogenic supplement?" Some of the biggest bodybuilders in the world who were built on heavy weights and gut-busting intensity, are now using THERMOGAIN™ in their diet and training programs. Whose footsteps do you want to follow?

Thermo Gain Ingredients
Servings Per Container: 50

Amount Per Serving:

Alpha-Gain Blend: 1.63g
Tri-creatine malate
Alpha lipoic acid
Cinnamomum verum
Evodia extract
Vinpocetine
White willow extract
Huperzine

Incinerate Blend: 726mg
Green tea extract
Caffeine
Oolong tea extract
Theobromine extract
Guarana extract
Yerba mate

Thermo Gain Suggested Usage
Take 3 capsules with an 8 oz glass of water 3 times daily approx. 30-60 minutes before meals. On days of your workout, take one of these servings before the workout.

Thermo Gain Contains
Gelatin, cellulose, magnesium stearate, silica.

Thermo Gain
*These statements about Thermo Gain have not been evaluated by the Food and Drug Administration. Thermo Gain is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 595 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 9141
Baderas głupi jestes
Po pierwsze nie kupiłem go w Polsce
Po drugie nieznam dobrze angielskiego
Po trzecie o co ci biega po to jest forum zeby zadawać pytania...

Zieja z Ciebie...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 267 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2569
No ja tego nie jadlem ale Muscle Tech nie zrobil lipy na pewno , to oni maja najlepszy chyba Hydroxycut Ephedra Free wiec i z tym sprzetem bedzie fajnie.
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
ale co to wg was jest białko czy co?? jak sądzicie?? :D
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 267 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2569
No przeciez sam wkleiles sklad chemiczny to jest napisane co to jest.
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 406 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 4131
"ale co to wg was jest białko czy co?? jak sądzicie??"

Shut The f*** Up And Train !

Ja - http://www.sfd.pl/temat231404 

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 130 Napisanych postów 8967 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 48014
ban
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 382 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8087
Jest to środek którego zadaniem jest jednocześnie budowanie mięśni jak i spalanie tkanki tłuszczowej, jest również świetnym środkiem energetycznym, dającym przed treningiem power i moc!W USA dość mocno jest oceniany!

Doctor Y

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Qrde chłopaki spokojnie tylko się spytałem... :(
btw. przeczytałem sqad i dalej nic nie rozuiem jakis mądry człowiek pomoze.
Jestem nieobeznany w tych sprawach :P
Napisał(a)
Usunięty przez miętki za pkt 4 regulaminu
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 382 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 8087

Doctor Y

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 49424
ciekawe gdzie ?

bo znam dosyć dobrze usa rynek a mało pozytywów
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
mysle ze to srednie polaczenie

zwiazki
budujace miesnie, pompujace i jednoczesnie reduktory tł

smieszne dawki

i zapewne strasznie kosztowne jak wszystko tej firmy

osobiscie nie polecam

napisz w jakim celu to kupiłes????????????????????????
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nietypowe pytanie

Następny temat

Prosze o pomoc!

WHEY premium