SFD.pl Galeria Zdjęć

Dodaj odpowiedź

OSAMA

Wysłana -








Staż 4 lata
Waga 85kg
Wzrost 181
Biceps 40
Przedramię 34
Klatka 112
Pas 90
fotki z redukcji


Zmieniony przez - OSAMA09 w dniu 2010-08-02 20:31:13

Zmieniony przez - OSAMA09 w dniu 2010-08-02 20:32:13

Zmieniony przez - OSAMA09 w dniu 2010-08-02 20:33:39

Zmieniony przez - OSAMA09 w dniu 2010-08-02 20:35:16
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
ładnie, sogacz
Wysłana -
Bardzo dobra forma.

pzdr
Wysłana -
Ładnie, SOG
Wysłana -
klata jak u pirata, brzuch wygląda dziwnie ;p
Wysłana -
Ogolnie ladnie , silne barki rece , mocne tez nogi ale klatka wyglada bardzo plasko powinienes wiecej cwiczyc z hantelkami , plecy tez fajne. Moim zdaniem powinienes dotyrac klatke i dopracowac naramienne i bedzie super.Sadze ze przydaloby sie troche masy i bedzie super SOG za dobra robote.
Wysłana -
Jak na 3 lata to mogło byc lepiej ale nie jest zle wyniki siłowe ok.Masz soga!
Wysłana -
dobrze ubite mięcho

sog
Wysłana -
Pierwsza fota kozak SOG leci
Wysłana -
cwiczysz sw?
Wysłana -








1. 4 fotki z tego samego okresu z przed roku waga 75 kg

Zmieniony przez - OSAMA09 w dniu 2010-08-03 15:47:04

Zmieniony przez - OSAMA09 w dniu 2010-08-03 15:47:47

Zmieniony przez - OSAMA09 w dniu 2010-08-03 15:49:25

Zmieniony przez - OSAMA09 w dniu 2010-08-03 15:50:00
Strona 1 z 8
Dodaj odpowiedź