SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Okno 6 godzin pomiędzy posiłkami

Wysłana -
Witam,

Dzisiaj miałem 6 godzinną przerwe pomiędzy posiłkami, czy to może mieć negatywny wpływ na przyrost masy mięśniowej przy częstym stosowaniu?

godzina: 13.20 - posiłek przedtreningowy (+/- 100g kurczak, 240g ryż brązowy)
godzina: 15.30 - 35g białka z wodą
godzina: 16:30 - przedtreningówka + kreatyna
godzina: 17.00 - trening (+/- 2 litry wody)
godzina: 18.45 - kreatyna
godzina: 19.20 - banan + baton proteinowy(400+ kcal)
godzina: 19.45 - posiłek (150g kurczak, 240g ryż brązowy)

Przy okazji możecie napisać co sądzicie o takich produktach w posiłkach okołotreningowych...
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Nawet jakby miało negatywny wpływ to co ? Jednorazowy incydent by Ci nie zaszkodził .
Wysłana -
Tak, nie martwi mnie ta jednorazowa sytuacja, a zastanawiam się czy gdyby mi taka przerwa pomiędzy posiłkami miała wypadać częściej to czy nie będzie to miało negatywnych aspektów.... "[...] czy to może mieć negatywny wpływ na przyrost masy mięśniowej przy częstym stosowaniu?"
Wysłana -
Nie będzie wpływać negatywnie , pod warunkiem zachowania podstawowych zasad zbilansowanej diety
Wysłana -
Nie będzie miało wpływau ja nieraz mam 8 godzin przerwy, biorę jedzenie do pracy i nieraz nie ma czasu zjeść i jem po powrocie.
Wysłana -
Jeśli tak jesz standardowo, to tu problemem nie jest odstęp czasowy ale dobór produktów. Bardzo uboga, monotonna i niedoborowa jest ta dieta, którą wrzuciłeś. Totalny brak tłuszczy rzuca się w oczy.
Wysłana -
Powyżej napisałem tylko posiłki okołotreningowe, które zazwyczaj są takie same, ewentualnie zmiana ryżu na kasze i kurczaka na łososia po treningu... Jeżeli chodzi o tłuszcze w mojej diecie to głowymi źródłami są jaja kurze, jogurt grecki, masło orzechowe z arachidow, awokado.
Wysłana -
Niewiele z tego wynika. Odnośnie masła z orzechów ziemnych polecam poczytać:

http://potreningu.pl/articles/1506/smieciowy-produkt-ktorym-zajadaja-sie-sportowcy-wierzac-ze-jest-zdrowy 
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź