SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

Dieta redukcyjna do oceny, 80kg

Wysłana -
Witam, chciałbym prosić o ewentualną korekcję mojego treningu/diety/suplementacji. Wszystko przedstawiam poniżej.
Aktualnie jestem na redukcji, systemem IF(ważę 80kg(na jej początku było 86, trwa ona od początku maja, IF, od początku czerwca)przy wzroście 185, BF myślę, że jest mniej więcej ~11-14%). Wiem, że zrzuciłem za szybko te 6kg, jednak wszystko już skorygowałem i idzie to w dobrym kierunku - 0.5g/tyg.

Ćwiczę na siłowni od października, z suplementacji używam jedynie kreatyny(2x5g rano i wieczorem).

Trenuję 3x w tyg. 3 ćwiczenia, 4 serie - 12,10,8,8 albo 4 ćwiczenia, 3 serie - 12,10,8 , nie wykonuję cardio(słyszałem, że jest niewskazany na IF. poza tym i tak prowadzę dość aktywny tryb życia), rozkładam to tak :
- klata 3 ćwiczenia, 4 serie - 12,10,8,8 albo 4 ćwiczenia, 3 serie - 12,10,8 , tric
- barki, bic
- plecy.
+ w każdym z tych dni brzuch.
Wszystko uprzedzone 7 min na orbitreku i rozgrzewką oczywiście.
(wiem, że w planie nie ma treningu nóg, nie wykonywałem go, ale zacznę to robić w tym tygodniu, prawdopodobnie razem z plecami).

Jeżeli chodzi o dietę - to jak wspomniałem jestem od początku czerwca na IF, aktualnie moje okno żywieniowe to od 4 do 6 godzin w o różnych godzinach. Podczas postu piję jedynie wodę i kawę(z mlekiem i cukrem, muszę go zmienić na słodzik), ew multiwitaminę. Podchodzę do tego jak najmniej rygorystycznie, bo bardzo lubię jeść, poniżej przestawiam przykładowy jadłospis, co o nim sądzicie?

1 posiłek(przeważnie przed treningiem) - kawa z mlekiem i cukrem, 4 kromki chleba tostowego, ~80g masła orzechowego 96% + jakiś owoc, przeważnie banan, brzoskwinia
2 posiłek - 80g ryżu brązowego, 100g piersi z kurczaka, 50g groszku z puszki, 50g pieczarek, wszystko smażone na oliwie.
3 posiłek - 4 kromki chleba razowego, ~40g masła, 4 plastry polędwicy z łososia + pomidor, ogórek(przepraszam, że nie podałem tutaj wartości w g, ale naprawdę nie mam pojęcia, ile to może być).

To chyba już wszystkie informacje, trochę zebrało się tych znaków zapytania, z góry dziękuję za zainteresowanie tematem.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Diety wrzucamy tak http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html choiaż widać, ze to jakis dramat, nie dieta - 100 g mięsa plus same węgle i ogromna ilość śmieciowego produktu jakim jest masło orzechowe (o ile jest z arachidów), cukier, chleb tostowy, wędlina - to wszystko do eliminacji/ Dlaczego IF i to jeszce jakiś dziwny z kawą z mlekiem i cukrem? IF nie żadnych magicznych właściwości. Dla mnie ta dieta wcale nie wygląda na dietę kogoś, kto lubi jeść, a raczej na na dietę kogoś kto wrzuca w siebie co popadnie
Wysłana -
jesz tak mało białka, że palisz mięśnie a tego będziesz żałować, mięśnie buduje się latami, "dieta" jest słaba, posiłek przedtreningowy same węgle i o ile kawę rozumiem, to cukier to pomyłka, masło orzechowe odpada bo odpowiada za stany zapalne organizmu przez podaż kwasów omega 6, nie ma w tym 1wszym posiłki białka - nie zabezpieczasz mięśni aminokwasami, to co zrzuciłeś, jak mówisz szybko, to może być po prostu treść jelit i woda, daj j/w wklejoną dietę, będzie można działać dalej, utrzymaj białko ze 2g/kg masy

przelicz zapotrzebowanie, a od wyniku odejmij 300kcal, to będzie pula z deficytem przy której się chudnie i porównaj z tym co wyjdzie w dzienniku
http://www.sfd.pl/-t276436.html -
lub
http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-

a co do jedzenia to korzystaj z dobrych źródeł
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
http://www.sfd.pl/Ryby__po_które_warto_sięgać_-t1132561.html





Zmieniony przez - masswarrior88 w dniu 2017-06-18 09:21:26
Wysłana -
W przypadku Intermittent Fasting więcej informacji znajdziesz w odpowiednim dziale:

http://www.sfd.pl/Odchudzanie_i_forma_po_męsku-f445.html 
Wysłana -
Okej, sorry, że odpisuje tak późno, ale nie miałem wcześniej chwili.
Co do diety - wyelminowałem z niej wszystkie zbędne, niepełnowartościowe produkty, jutro wrzucę cały jadłospis. Dlaczego IF? Dlatego, że nie mam zbytnio czasu na jedzenie przez cały dzień, a tym bardziej jedzenie w domu, a jedzenie robione w domu i przetrzymywane w jakiś pojemniczkach mi nie smakuje :/
Co dalej, jak pisał kolega wyżej - zły posiłek przedtreningowy, obecnie zacząłem ćwiczyć na czczo, więc nie odniosę się do tego, ale mam pytanie - co najlepiej po treningu? Zabezpieczenie mięśni aminokwasami? Masz na myśli jakiś suplement?

Kilka dni temu byłem u dietetyka
Waga : 78.5kg
Wzrost : 185cm
BF : 11.8%
BMI : 22.6
4kg nadmiaru płynów metabolicznych
Wiek metaboliczny : 12

I teraz mam znów kilka pytań - jak mógłbym pozbyć się tego nadmiaru wód metabolicznych? Co polecalibyście mi, żeby dociąć się do końca tej redukcji?(1/2tyg lipca).



Zmieniony przez - sportowyswirek99 w dniu 2017-06-26 05:25:41
Wysłana -
Proponowałabym wrzuci zdjęcie do oceny sylwetki, a nie sugerować się wydumanymi wymysłami wag. Akurat 4-5 litrów to objętość krwi w organizmie i akurat tego płynu nie ma w nadmiarze nadmiar wody kojarzy mi się wyłącznie z jedną dietetyczną sieciówka, która suplementy sprzedaje. Człowiek w 70 % składa się z wody, tak było od zawsze.
Wysłana -
Załączam zdjęcie sylwetki, mam nadzieje, że jest odpowiednie. Tam jest ujęte NADMIAR, w sumie to byłem właśnie u dietetyka pewnej sieciówki, proponowali mi również "ziołową suplementację, jedyne 500zł miesięcznie". Więc podziękowałem.





Zmieniony przez - sportowyswirek99 w dniu 2017-06-26 14:41:19
Wysłana -
Zacznę wróżyć ze szklanej kuli. Ten "nadmiar wody" to taki slogan, żeby suplementy sprzedać. Polecałabym normalna, zdrowa zbilansowana dietę, nie IF - a co ma byc w tej diecie znajdziesz w postach powyżej.
Wysłana -
Ziołowa suplementacja za 500zł


Zmieniony przez - dudee w dniu 2017-06-26 15:13:39
Wysłana -
No dobrze, rozumiem. Tylko jak mowie jestem juz pod koniec redukcji(-8kg), chodzi mi o cos na takie "dociecie" juz. A dlaczego nie IF?
Wysłana -
Bo IF to żadna magia. Poza tym, to co Ty napisałeś, to nie IF, bo wedle mojej wiedzy na IF trening robi się na czczo, a postu nie przerywa się kawą z mlekiem i cukrem. Na to "docięcie" to ty chcesz pomyslu dietetycznego, czy suplementu?


Przede wszystkim trzeba do diety dorzucić białka, a w sumie je dodać, bo 100 g mięsa to porcja dla przedszkolaka niejadka.

Podejrzewam, że gdyby do tych dietetyków wysłać zasuszoną mumię, to tez stwierdziliby nadmiar wody


Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-06-26 17:05:43
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź