sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Odżywianie i Odchudzanie

Dodaj odpowiedź

OCENA CAŁOKSZTAŁTU+PORADY

Wysłana -
Witam, chciałbym prosić o ewentualną korekcję mojego treningu/diety/suplementacji. Wszystko przedstawiam poniżej.
Aktualnie jestem na redukcji, systemem IF(ważę 80kg(na jej początku było 86, trwa ona od początku maja, IF, od początku czerwca)przy wzroście 185, BF myślę, że jest mniej więcej ~11-14%). Wiem, że zrzuciłem za szybko te 6kg, jednak wszystko już skorygowałem i idzie to w dobrym kierunku - 0.5g/tyg.

Ćwiczę na siłowni od października, z suplementacji używam jedynie kreatyny(2x5g rano i wieczorem).

Trenuję 3x w tyg. 3 ćwiczenia, 4 serie - 12,10,8,8 albo 4 ćwiczenia, 3 serie - 12,10,8 , nie wykonuję cardio(słyszałem, że jest niewskazany na IF. poza tym i tak prowadzę dość aktywny tryb życia), rozkładam to tak :
- klata 3 ćwiczenia, 4 serie - 12,10,8,8 albo 4 ćwiczenia, 3 serie - 12,10,8 , tric
- barki, bic
- plecy.
+ w każdym z tych dni brzuch.
Wszystko uprzedzone 7 min na orbitreku i rozgrzewką oczywiście.
(wiem, że w planie nie ma treningu nóg, nie wykonywałem go, ale zacznę to robić w tym tygodniu, prawdopodobnie razem z plecami).

Jeżeli chodzi o dietę - to jak wspomniałem jestem od początku czerwca na IF, aktualnie moje okno żywieniowe to od 4 do 6 godzin w o różnych godzinach. Podczas postu piję jedynie wodę i kawę(z mlekiem i cukrem, muszę go zmienić na słodzik), ew multiwitaminę. Podchodzę do tego jak najmniej rygorystycznie, bo bardzo lubię jeść, poniżej przestawiam przykładowy jadłospis, co o nim sądzicie?

1 posiłek(przeważnie przed treningiem) - kawa z mlekiem i cukrem, 4 kromki chleba tostowego, ~80g masła orzechowego 96% + jakiś owoc, przeważnie banan, brzoskwinia
2 posiłek - 80g ryżu brązowego, 100g piersi z kurczaka, 50g groszku z puszki, 50g pieczarek, wszystko smażone na oliwie.
3 posiłek - 4 kromki chleba razowego, ~40g masła, 4 plastry polędwicy z łososia + pomidor, ogórek(przepraszam, że nie podałem tutaj wartości w g, ale naprawdę nie mam pojęcia, ile to może być).

To chyba już wszystkie informacje, trochę zebrało się tych znaków zapytania, z góry dziękuję za zainteresowanie tematem.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Diety wrzucamy tak http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html choiaż widać, ze to jakis dramat, nie dieta - 100 g mięsa plus same węgle i ogromna ilość śmieciowego produktu jakim jest masło orzechowe (o ile jest z arachidów), cukier, chleb tostowy, wędlina - to wszystko do eliminacji/ Dlaczego IF i to jeszce jakiś dziwny z kawą z mlekiem i cukrem? IF nie żadnych magicznych właściwości. Dla mnie ta dieta wcale nie wygląda na dietę kogoś, kto lubi jeść, a raczej na na dietę kogoś kto wrzuca w siebie co popadnie
Wysłana -
jesz tak mało białka, że palisz mięśnie a tego będziesz żałować, mięśnie buduje się latami, "dieta" jest słaba, posiłek przedtreningowy same węgle i o ile kawę rozumiem, to cukier to pomyłka, masło orzechowe odpada bo odpowiada za stany zapalne organizmu przez podaż kwasów omega 6, nie ma w tym 1wszym posiłki białka - nie zabezpieczasz mięśni aminokwasami, to co zrzuciłeś, jak mówisz szybko, to może być po prostu treść jelit i woda, daj j/w wklejoną dietę, będzie można działać dalej, utrzymaj białko ze 2g/kg masy

przelicz zapotrzebowanie, a od wyniku odejmij 300kcal, to będzie pula z deficytem przy której się chudnie i porównaj z tym co wyjdzie w dzienniku
http://www.sfd.pl/-t276436.html -
lub
http://potreningu.pl/articles/5255/zapotrzebowanie-kaloryczne-dla-wnikliwych-

a co do jedzenia to korzystaj z dobrych źródeł
http://www.sfd.pl/TŁUSZCZE,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135648.html
http://www.sfd.pl/WĘGLOWODANY,_jakie_wybierać_Z_czego_czerpać_-t1135388.html
http://www.sfd.pl/BIAŁKO,_jakie_wybrać_Z_czego_czerpać_-t1135440.html
http://www.sfd.pl/Ryby__po_które_warto_sięgać_-t1132561.html





Zmieniony przez - masswarrior88 w dniu 2017-06-18 09:21:26
Wysłana -
W przypadku Intermittent Fasting więcej informacji znajdziesz w odpowiednim dziale:

http://www.sfd.pl/Odchudzanie_i_forma_po_męsku-f445.html 
Strona 1 z 1
Dodaj odpowiedź