SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowy Jestem Nie Bić Tylko Być Wyrozumiałym ;] "Start"

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1830

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 596 Wiek 37 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 6973
Jestem nowy na forum więc odrazu prosze o wyrozumiałość ;] a więc chcę zacząć trening Jestem Ciemny i zielony w Tych sprawach więc prosze was o pomoc znaczy troche tylko pojęcia mam tyle co podpytałem znajomych itd a więc o jaką pomoc moge was prosić a wiec moje dane bo z tego co widze to często pytacie o konkretne dane mianowicie:

Klatka: Na WKU jakieś dwa miechy temu jak mierzyli miałem 92cm ;]
Biceps: 29cm(wyprostowana ręka) 35cm(napięta)
Przedramie: 29cm
Łydka: 39cm
Udo: 46cm
Wzrost: 190cm
Waga: +/-(1kg)80kg
dowiedziałęm sie jakoś miesiąc temu żę 2/3 obwodu Bicepsu to Triceps szczerze przydołowało mnie to całkowicie ponieważ cały czas zawzięcie trenowałem biceps we własnym zakresie na siłownie od czasu do czasu ale bardzo rzadko w szkole chodziłem jeśli chodzi o Diety... Diety nie miałem żadnej teraz jedynie Tyle Co wypije od litra do 2l mleka dziennie (mlekopij jestem) wiem wiem że mleko ma latozy laktozy i tym podobnych już mi tłumaczyło kilka osób że będe jak sito itd...szczegół

Obecnie ćwicze przy planie treningowym na mase w skrócie go opisze

Poniedziałek:
-Barki (3 ćwiczenia 4 serie od 8-12 powt)
-Plecy (3 ćwiczenia 3 serie od 8-12 powt)
-Biceps (3 ćwiczenia 2 serie od 8-12 powt)
-łydki (2 ćwiczenia 2 serie od 15-20 powt)
-Przedramie (Superseria)

Wtorek
-Uda (2ćwiczenia 4/3serie 8-12 powt)
-Klatka (3ćwiczenia 4/4/3serie 8-12powt)
-Triceps (3ćwiczenia 2serie 8-12powt)
-Brzuch (3ćwiczenia 3serie do palenia)

Środa
-Wolne-

Czwartek
-Barki (3 ćwiczenia 3 serie od 8-12 powt)
-Plecy (3 ćwiczenia 2 serie od 8-12 powt)
-Biceps (3 ćwiczenia 3 serie od 8-12 powt)
-łydki (2 ćwiczenia 3 serie od 15-20 powt)