sfd logo sfd sklep ikona SKLEP z odżywkami

SFD.pl Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Dodaj odpowiedź

Nowe życie - DT julcziik

Temat przeniesiony z 'Dzienniki Juniorów' przez: Remik7
Wysłana -
Witam, witam :)

Nazywam się Julka, 14 wiosen już za mną. Mimo młodego wieku fascynuję się sportem. Na siłowni ćwiczę ponad pół roku, jednak tak "na serio" dopiero od września. Aktualnie jest to FBW i planuję ciągnąć je dopóki przynosi efekty. Moja waga jest przerażająca - 42kg na 166cm wzrostu.
Moim celem jest doprowadzenie do prawidłowego BMI, a następnie dzika masa Nie ukrywam, że w przyszłości planuję wyjść na scenę, choć jeszcze dłuuuuga droga przede mną.

Dieta:
1. 55g płatki owsiane , 20g rodzynki , 20g wiórki kokosowe , 15g słonecznik , 15g WPC , łyżeczka kakao , 150g jabłka
2. 50g płatki owsiane , 115g jaja , 12g miód
3. 70g ryż brązowy, 80g pierś z kurczaka , 5g oliwy z oliwek , mieszanka warzyw chińskich , koncentrat
4. PO TRENINGU 85-90g chleb razowy (pieczony w domu, na zakwasie) , 80g pierś z kurczaka , 5g oliwa , 5g orzech włoski , warzywa
5. 60g makaron durum , 70g twaróg półtłusty , 10g orzech włoski , jogurt naturalny , kakao , wiórki kokosowe

Produkty czasami zmieniam, ale tak żeby makro mniej więcej się zgadzało.

Trening:
3x w tygodniu siłowy , w sobotę 1h zumby , w niedzielę leżę i pachnę Pomiędzy tymi dniami tylko się rozciągam, żeby coś porobić :)

FBW tak się prezentuje:
A:

1)NOGI: wykroki ze sztangielkami 3s
2)PLECY: martwy ciąg 3s
3)KLATKA: wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3s
4)BARKI: unoszenie sztangielek w przód jednorącz 4s
5)TRICEPS: wyciskanie francuskie sztangi leżąc 4s
6)BICEPS: uginanie ramion ze sztangą podchwytem 4s
7)BRZUCH: unoszenie nóg w zwisie na drążku 3s max

B:

1)NOGI: przysiady ze sztangą na barkach 3s
2)PLECY: podciąganie sztangielki w opadzie 3s
3)KLATKA: wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej 3s
4)BARKI: arnoldki 4s
5)TRICEPS: odwrotne pompki 4s
6)BICEPS: modlitewnik podchwytem 4s
7)BRZUCH: unoszenie nóg w zwisie na drążku 3s max


Jako iż jestem jeszcze laikiem w sprawie diety i treningu liczę na waszą pomoc. Mam nadzieję, że prowadzenie dziennika będzie przyjemne i pozwoli mi wytrwać w postanowieniu :)

Jak najszybciej postaram się dodać zdjęcia.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:

Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

sylwia i emil Indywidualne plany dietetyczne i treningowe Sprawdź więcej
Wysłana -
Hej ;)
Fajnie, że do nas dołączyłaś. Z niecierpliwością czekam na zdjęcia, wtedy będzie można dopiero cokolwiek powiedzieć ;)

Będę zagadać, powodzenia !
Wysłana -
Hej, 14 wiosen i już jakaś dosyć sensowna dieta i trening. Będę zaglądać !

Jedna rada - w tym wieku nie ograniczaj tłuszczu za mocno w diecie, bo cholsterol jest niezbędny do syntezy hormonów. A w Twoim wieku układ hormonalny ciągle się rozwija.

No i podobnie jak Dorota czekam na zdjęcia i wpisy z treningów
Wysłana -
No rzadko spotykane, żeby w takim wieku ktoś płci pięknej podchodzi tak do diety Bo zazwyczaj z tego co zauważyłem jeszcze z okresu szkoły to... serek Danone + kromka razowca z sałatą na cały dzień
Wysłana -
11.10.2014 DNT
Wysłana -
Jeżeli dobrze pamiętam to na tamtym forum na zdjęciach Twoja sylwetka była tak szczupła, że wymagała masy. Mam nadzieję, że od tamtego czasu się DUŻO zmieniło ;)

Kiedy będą fotki?
Wysłana -
Dodaję jeszcze raz.

Doris.K moim zdaniem zaszły zmiany dość duże, kilka kości zostało zakrytych


11.10.2014 DNT

Miska
1. 55g płatki owsiane, 20g rodzynki, 20g wiórki kokosowe, 15g WPC, 15g słonecznik, łyżeczka kakao, 200g arbuz
2. Placek: 60g mąka żytnia, 1 jajko (60g), 50g twaróg półtłusty, 40g dżem z czarnych porzeczek bez cukru (zmielone porzeczki)
3. 60g kasza jaglana, 100g mintaj, 10g oliwa z oliwek, warzywa
4. Tortilla: 60g mąka żytnia, 80g pierś z kurczaka, 5g oliwa z oliwek, 5g słonecznik, warzywa
5. 60g makaron durum, 70g twaróg półtłusty, łyżka jogurtu naturalnego, 10g orzech włoski, łyżeczka kakao

Miska słabo dzisiaj trzymana, ale jakoś apetytu nie mam. Chyba choroba mnie bierze

Suplementacja
Chwilowo brak

Od poniedziałku w dzienniku zajdą lekkie zmiany.Na bieżąco będą dodawane zdjęcia oraz dokładna wypiska z treningu. I tutaj pytanie: podawać wagę łącznego ciężaru czy jednej hantli?
Wysłana -
Piszesz ze hantle i podajesz ciezar jednego.
Wysłana -
Piszesz np. "arnoldki" hantle 50-tki i każdy z nas wie że wyciskałaś 50cio kilowe hantelki
Wysłana -
Marzenie
Wysłana -
Skoro zmiany są widoczne/ bardzo duże to znaczy, że wzięłaś sobie wtedy nasze rady do serca?:) W takim razie nie mogę się już doczekać tych zdjęć !
Strona 1 z 310
Dodaj odpowiedź