SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Nowa siłownia, czy taki zestaw mi starczy?

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 21003

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 5934 Napisanych postów 9099 Wiek 64 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 345942
ojan
Zrezygnowałbym z modlitewnika na rzecz obciążenia.

Jawor - jak Ci się nudzi trenowanie to wymyślne ćwiczenia nie pomogą!
Nawet zamiana żony na inny model po jakimś czasie może nie być już tak atrakcyjna!


Panie Janku jakoś nie mogę dopatrzeć się w mojej wypowiedzi że trening mi się nudzi ,a trening urozmaicony na poszczególne partie ciała który pan też wykonuje nie oznacza znudzenie .Od 35 lat mam tą samą żonę i nadal jest dla mnie atrakcyjna,nie mam doświadczenia w zmianach żon aby w tym temacie się wypowiadać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12123 Napisanych postów 30536 Wiek 74 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1130962
Jawor, mam większe doświadczenie niż Ty :)

A kolega jak potrenuje to z prostych gryfów zrobi zginane (Tobie się to już udaje!).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 5934 Napisanych postów 9099 Wiek 64 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 345942
ojan
Jawor, mam większe doświadczenie niż Ty :)


Na taki argument nie mam odpowiedzi i na to wychodzi że wszyscy w tym dziale powinniśmy nie wypowiadać swojego zdania z racji mniejszego doświadczenia

Panie Janku jest pan dla mnie wzorem ,inspiracją kimś kogo podziwiam za osiągnięcia sportowe oraz za formę jaką pan osiąga ,cały czas pokazuje mi pan że jak się chce to można za to dzięki ,lecz zawsze i wszędzie mogę wyrazić swoje zdanie bez względu czy to komuś pasuje czy nie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 132 Wiek 53 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1767